• Sofi K

hjälp mig med mitt hår!!

Jag har lite småproblem med vad jag ska ha för håruppsättning på den stora dagen.

Håret är precis till axlarna, med lite självfall. (hade gärna haft längre, men what to do...)

Min uppfattning är för tillfället att det är för långt för att vara kort och göra coola frisyrer, medan det samtidigt är för kort för att kunna göra svallande prinsess-frisyrer... har fastnat lite...

Snälla, kom med förslag! Gärna bilder tas emot med varm hand!

• Svar på tråden hjälp mig med mitt hår!!
  • Hvidbrud

Flätat och twistat och hårnålar ger massor av möjligheter. Och ett snyggt diadem kanske?

• Sofi K

weheey vilket spännande hår du skickade i länken! Kanske man kan modifiera det till lite "försiktigare" fluff :)

Har provat att fläta håret också i random vardagliga frisyrer, men det vill sig inte riktigt...

• Mela01

Vet inte riktigt va du e ute efter men här e några iaf :)

• Sofi K

Tack!

Tror många av dessa är för långt hår trots allt, men en del går säkert att ta inspiration från i alla fall!

• Chicita

Googla: Short haired bride

När jag sökte åt en annan mycket korthårigare brud tidigare i dag så var typ 80% av bilderna för kort hår, lite längre än vad man kanske kallar "kort" 

• Sofi K

Teddy- Det var en väldigt snygg slarvig bulle du hade hittat! gillar sånt. Tack!

Chicita- När jag sökte short hairdo på youtube kom det bara massa knasfilmer upp om "middelaged shorthared lady".... så där fick jag ingen hjälp, men kanske får prova på google trots allt. För det är ju egentligen inte kort, men ändå kortare än långt...som sagt :)

• JuliBrud89

Hoppas verkligen inte det ær en frisør som sagt detta? Eller ska du sjælv eller en kompis gøra frisyen? Såklart går det att ordna fina frisyrer med ditt hår också! Vad har du tænkt dig då? (ær frisør) :)

• Sofi K

En frisör som sagt vad?? som har sagt att mitt hår är för kort?

Nej då, det har hon inte. Hon har jag gått hos i 2 år och hon tycker att mitt hår börjar bli långt påstår hon :) hehe.

jag har dock alltid tänkt mig något snyggt böljande med massamassamassa hår i frisyren när jag gifter mig, för jag trodde att alla hade det, när jag var liten... fastnat lite i det tänket :) Därför är håret för kort :)

• bruden85

finns ju alltid löshår att använda=)

Svar på tråden hjälp mig med mitt hår!!