Har någon annan vart med om det här? Tips??
Min sambo beställde ett 100-pack med svarta rosblad från webbsidan Balunz.se. Kostade 39krSen nu i veckan beställde jag ett 500-pack rosblad från Myheart.se. Men tvi för den lede när jag öppnade förpackningen!
Det var den värsta urin lukt jag varit med om, har ändå haft en massa han katter kissandes utanför (när mina katter var könsmogna) Det är värre den här lukten...
Nu har jag PANIK Vi ska dekorera vår festlokal på torsdag den 31, och vet inte ens om vi vågar strö ut bladen på borden som vi tänkt.. Dom stinker och efter parfym sprayningen, desto mer förstärkt lukt!!
Vad ska jag göra?? Har packat upp dom och strött dom på en påse så dom kan "lufta" bort lukten. Men den äter sig in i allt. Står på deras hemsida att dom inte heller ska smula sönder eller ens färga av sig vid väta. Vilket inte stämmer alls, hela bordet full med fnas och damm från dom...
Dom förra på 100st gjorde inte det, men det stod heller inget om att dom skulle göra det.
Har skrivit till Myheart och klagat på dom nyss. Men har ni vart med om nått liknande? Eller kanske vet nått tips snabbt på hur jag ska kunna göra? Vågar ju inte tvätta dom heller... Kanske skulle pröva med en.? Men hur får man dom torra sen isåfall..
PANIK som sagt Finns inget ställe i närheten av där jag bor som säljes sånt heller.. Klarar inte för ekonomin att köpa ev diamanter istället.