• Anonym

Innan jag bryter ihop totalt...

Det här har inte så myckt med bröllopsplanering att göra egentligen.. 
    Jag vet inte vad som händer men det känns som om jag håller på att tappa kontrollen helt. Jag är jättetrött och har tappat all motivation. Jag pluggar på distans och det är så otroligt stressigt. Jag har kommit lite efter och jag får panik när jag tänker på det. Uppgifterna kändes omöjliga att hinna med även när jag var i fas och nu är det så mycket att jag inte vet hur jag ska börja och sitter bara och stirrar på uppgifterna. 
    Jag har fått en helt galen pms också och gör inget annat än att gråta och gråta.
    Någon som vet hur jag kan få ordning på allt igen? 

• Svar på tråden Innan jag bryter ihop totalt...
  • wiii

Tror att det enda som gäller är att få struktur på det hela. Skriv en lista på vad som ska göras, och sedan fokuserar du på bara EN sak i taget, och prickar av i takt med att du gjort saker. Sitter man och tänker på allting samtidigt brukar åtminstone inte jag få någonting alls gjort, jag måste dela upp det.

• AnnLi

Jag tycker det låter som en typisk depression! Både PMS-känslan, gråt, trötthet, stress, koncentrations- och motivationsproblem tyder på det. Gå till vårdcentralen och kolla upp! Och var inte rädd att testa medicin om de föreslår det, det hjälpte i alla fall mig otroligt bra (när vi väl hittade rätt sort, provade en som inte gav nån effekt först)

Lycka till :)

• filibustern
    Anonym skrev 2012-05-31 07:42:48 följande:
    Det här har inte så myckt med bröllopsplanering att göra egentligen..