Vet ni var???
Söker en fuskpäls jacka eller pälsbolero för att ha på mitt bröllop.. Tiden är knapp och hinner nog inte beställa från Kinaföretag osv. Tänkte mer på en butik i Stockholm eller på nätet (svenskt)..
Vet ni något??
Tackelitack.... ;)
Söker en fuskpäls jacka eller pälsbolero för att ha på mitt bröllop.. Tiden är knapp och hinner nog inte beställa från Kinaföretag osv. Tänkte mer på en butik i Stockholm eller på nätet (svenskt)..
Vet ni något??
Tackelitack.... ;)
Diadema har några www.diadema.se/capesjalbolero-fuskpaels-c-38_46.html
Nixa har någon modell tror jag och Lilly har denna, www.lilly.dk/Default.aspx&ProductID=PROD855&GroupID=GROUP97&VariantID=
Jag gillar denna sidan, www.tulipbridal.com/FAUX-FUR-WRAPS-AND-SHRUGS_c_52.html men det tar ju ca 2-3 veckor att få hem sakerna. Det kanske du inte har tid med.
Här fanns det en också, pernillasbrudbutik.se/butik/product_info.php och här www.angelinas.se/visa_produkt.asp&t=Bolero och här shop.textalk.se/se/article.php&art=10221829
Ville beställa från Tulip men för lång leveranstid.. Vågar inte chansa... Men det är denna model jag gillar.. Tack för att du försöker hjälpa.. Paniken kommer sakta men säkert mot mig snart.. :( http://www.tulipbridal.com/Ivory-elbow-length-sleeve-faux-fur-jacket-shrug-bolero-Wrap-FB004Ivory_p_343.html
Nej, jag förstår att du inte vågar chansa. Har man inte tiden, så har man inte. Det verkar dock inte vara tvärenkelt att hitta, kan kanske bero på att det inte riktigt är säsong just nu. Jag måste ju få fråga också vart du ska gifta dig som behöver en pälsbolero nu? :)
Det kan ju finnas i butiker i Sthlm, men jag bor på andra sidan Sverige, så har noll koll på den saken :P
Bor och ska gifta mig i Stockholm.. Väntar mig en sen natt med party på den stora dagen och då kan det bli en hel del kyligt..
Ska hämta min klänning idag och dom hade några boleros, så jag får hoppas att det finns någon som passar.
Stort tack för din tid...