• Heblo

Tips på bröllopstårta i Stockholm

Hej Vi ska gifta oss 18 augusti och letar efter var vi kan beställa god och prisvänlig bröllopstårta i Stockholm. Är det någon som har bra tips?

• Svar på tråden Tips på bröllopstårta i Stockholm
  • sherrydarling

Vi letar också! Puffar för denna tråd :)

Vi har provsmakat två tårtor på Lux, men det var inte i våran smak.

Vi har kommit fram till att vi inte vill ha en moussetårta - helt plötsligt verkar det svårt att hitta en vanlig sommartårta...

• ungbrud

Vi beställer från en nypa socker jätte gott!
    Var där och prov smaka i fredags. 

• M040812J

älvsjöbageriet har riktigt bra. Rätt billiga ocksp har jag för mig finns många olika att välja mellan!
    alvsjo.com 

• Joso79

Vi har beställt från Chokladfabriken. Smidigt och man får provsmaka deras sorter.

• Joso79

Prisinfo och deras upplägg finns på deras hemsida. Lycka till!

• ElinFalk85
    ungbrud skrev 2012-07-15 11:17:54 följande:
    Vi beställer från en nypa socker jätte gott!
    Var där och prov smaka i fredags. 
    jag har inte själv beställt därifrån, men det finns en tråd här på BT som varnar för dem.
  • Tveket

Vad heter den tråden? Försökte Googla men hittade inget. Vi ska dit på provsmakning idag. :(

• ElinFalk85
    Tveket skrev 2012-07-16 09:56:43 följande:
    Vad heter den tråden? Försökte Googla men hittade inget. Vi ska dit på provsmakning idag. :(
    jag såg det i någon annan tråd. googla igen, för den tjejen blev jättemissnöjd.
  • missfroggy

Jag tror att jag kommer beställa från finntorps konditori i Nacka. Jag var in på bageriet och pratade med en äldre dam. Hon var jättetrevlig.  Vi tog det på engelska de hennes svenska inte var den bästa. Fick høra att han som bakar tårtor var på semester och skulle vara tillbaka i tid før att baka tårta till den 18 augusti då jag gifter mig. 

Svar på tråden Tips på bröllopstårta i Stockholm