• EmelieKarlsson

Billiga tärnklänningar...finns det?

Tycker jag letat i en evighet nu, men hittar inga klänningar till mina tärnor...ska helst inte kosta skjortan heller...någon som har något tips?

• Svar på tråden Billiga tärnklänningar...finns det?
  • EmelieKarlsson
    du och jag 2012 skrev 2012-06-04 21:14:37 följande:
    kolla på Bonprix.se
    Har gjort det. Men vet inte riktigt, står på kö till en klänning, satte mig på den för två veckor sedan och då sa dom runt tre veckor. Ringde idag för att kolla hur det ser ut, men de säger fortfarande om tre veckor!!
  • daniiel

Tärnklänningar.. jadu, det beror ju lite på vad man är ute efter och vad man tycker är billigt. Klänningar går ju att hitta i typ varje klädbutik från bara ett par hundralappar :)

• Rosi
    EmelieKarlsson skrev 2012-06-04 23:21:01 följande:
    Har gjort det. Men vet inte riktigt, står på kö till en klänning, satte mig på den för två veckor sedan och då sa dom runt tre veckor. Ringde idag för att kolla hur det ser ut, men de säger fortfarande om tre veckor!!
    Kösystem på bonpix det visste jag inte ens att det fanns....
  • AnnL

Hyra? Tradera/ebay, finns fina klänningar på Nelly, Halens, allt hänger på hur dom ska se ut Solig

• EmelieKarlsson

Nej, inte kö, utan jag beställde den i tron om att de fanns. När jag fick hem paketet var det bara skorna. Tydligen var den slut men hade inte nått hemsidan....varav "kösystemet" ;)

• EmelieKarlsson

Jag är egentligen inte kräsen, bara de är något blått...Dock tror jag att jag valt dom svåraste tränorna...ena här bröst som skulle räcka till tre ( vilket gör att hon Inte kan ha vilken klänning som helst. Den andra genomgick magoperatoin för inte så längesen....plus att den första från början erbjöd sig att betala sin klänning...men ångra sig för ett tag sedan och har egentligen inte budget för två klänningar...

• EmelieKarlsson
    daniiel skrev 2012-06-05 09:50:21 följande:
    Kan de inte ha två olika klänningar då? Eller är det väldigt viktigt att de är i samma färg och modell?
    Klart de kan ha olika klänningar, men vill nog ha det enhetligt...eller vad det nu heter
  • daniiel
    EmelieKarlsson skrev 2012-06-05 13:13:18 följande:
    Klart de kan ha olika klänningar, men vill nog ha det enhetligt...eller vad det nu heter
    Okej, för jag tänkte att om de är så olika i kroppsform, så kanske det är svårt att hitta en klänning som båda känner sig bekväma och fina i. Eftersom du skrev tidigare att huvudsaken är att klänningarna är blåa, så kanske de kan ha två olika klänningar, men som båda är blåa.

Är det någon speciell blåfärg och modell du är ute efter?
  • EmelieKarlsson
    daniiel skrev 2012-06-05 13:27:27 följande:
    Okej, för jag tänkte att om de är så olika i kroppsform, så kanske det är svårt att hitta en klänning som båda känner sig bekväma och fina i. Eftersom du skrev tidigare att huvudsaken är att klänningarna är blåa, så kanske de kan ha två olika klänningar, men som båda är blåa.

Är det någon speciell blåfärg och modell du är ute efter?
    Skulle vilja ha klarblå(Royalblå) men detta verkar nästintill omöjligt att hitta. Ung knälång med axelband :)
  • Chicita

Du har inte funderat på kinaklänningar? 
    Då kan du få två helt olika modeller men i exakt samma tyg och det går att måttbeställa 

• EmelieKarlsson

Blev denna klänning :). bara hoppas de sitter som de ska sen, hade tänkt att man kanske kunde sy dit ett blåttband där de svarta bandet är. Eller kommer det bara se konstigt ut?

Svar på tråden Billiga tärnklänningar...finns det?