• vangeleyev

snälla undsrbara månniskor hjälp mig!!!!!

Letat överallt efter melodin bra till Sonja aldens låt du är allt. Men hittar den verkligen inte!!!!! Ska sjungas på festen och där finns inga instrument!! Snälla någon som har den eller vet vart jag kan hitta den???

• Svar på tråden snälla undsrbara månniskor hjälp mig!!!!!
  • vangeleyev

Tack för ditt svar :) ja de va den men hade hoppats på att hitta den gratis... :( tack för hjälpen

• Cantaton

Mm, jag förstår det... Men samtidigt, 99kr som alla låtspelare och instrumentalister (samt distributörer) ska dela på? Det kanske du kan "unna" dem för hårt jobb? En av de poster som svider mest i min bokföring är STIM-fakturorna för de musikklipp jag har på min hemsida, men det skulle aldrig falla mig in att sluta betala dem...

Jag har en musikbakgrund till "Du är allt" på min dator, men den har en kompis till mig spelat in på piano och jag har betalat för det också. Mer än 99kr.  

• vangeleyev

Jo har du rätt i! Köpte den för ett par dagar sedan och lätt hur bra som helst så va värt varje krona :)

• Cantaton
    vangeleyev skrev 2012-06-11 00:22:40 följande:
    Jo har du rätt i! Köpte den för ett par dagar sedan och lätt hur bra som helst så va värt varje krona :)
    Haha, vad bra  
Svar på tråden snälla undsrbara månniskor hjälp mig!!!!!