• Anonym (Nu nu nu!)

Vill nu!

Åh.. behöver gnälla av mej. 
    Jag har ingen att prata om detta med då ingen annan vet utom vi.
    Vi har pratat länge om att gifta oss. Båda vill verkligen och nu hade vi nästan bestämt att vi skulle göra det under sommaren. Men tiden den gick och vi kom aldrig igång med nåt i planeringen och rätt var det var så kom vi fram till att vi skulle skjuta på det till nästa sommar istället.

Både för att det känns som om vi bara snor ihop nåt lite slarvigt istället för att ta det lugnt och gör det bästa av det.
    Ekonomin spelar också in.. Vi behöver spara mer pengar. Hade tänkt ett enkelt borgligt bröllop med de närmsta, så det hade ju inte blivit jättedyrt. :(

Problemet är min vilja, min längtan, min envishet.
    JAG VILL NU!! NU NU NU!!!!!

Hur ska jag lägga band på mig? Hur ska jag lugna mig?

• Svar på tråden Vill nu!
  • filibustern

jag är i samma sits.. skillnaden är att min karl inte vill alls än.. men jag håller på att dö av längtan! jag vet inte hur du ska lugna dig.. vet inte ens hur jag ska kunna lugna mig själv.. :P 

• Anonym (Nu nu nu!)
    filibustern skrev 2012-06-07 22:12:42 följande:
    jag är i samma sits.. skillnaden är att min karl inte vill alls än.. men jag håller på att dö av längtan! jag vet inte hur du ska lugna dig.. vet inte ens hur jag ska kunna lugna mig själv.. :P 
    Skönt att inte vara ensam men din frustration är nog lite värre än min. 
    Det är ju den där jobbiga väntan för min del bara.. :/ 
  • filibustern

ja precis. ni vet ju att ni ska nästa sommar.. jag vet inte om det blir om 5 år, eller aldrig... (min karl har en tendens att dra ut på saker till varje pris.. nästan :P )men det är jobbigt ändå.. ja mena ett helt år låter ju länge! 

• msE

ngn vis i min närhet sa att gifta sig är den bästa dagen i sitt liv.. ..  så varör få den övarstökad ;)
    mitt tips häll dig lugn o så planera så kommer de bl bra när det nu blir ;)
    lycka till!!!

Svar på tråden Vill nu!