• Elila

Min fantastiska möhippa

I lördags hade mina underbara systrar, svägerskor, kusiner och vänner fixat min möhippa!

Jag väcks kl 08:15 av att det ringer som tusan på dörren och min sambo ger ifrån sig ett flin... Jag öppnar dörren och där utanför står en låda + en skylt. Instruktioner om att jag om 15 minuter skulle befinna mig klädd och beredd vid en parkering. I lådan låg lite smycken och en lång vit klänning, kände mig jättefin!!

Sprang som en dåre mot parkeringen och blev upphämtad av en cabriolet fylld med rosa ballonger. I bilen fanns det lite champagne och sedan begav vi oss ut på Göteborgs gator och torg. Efter att tag körde vi in på en gata och där stod alla mina vänner....

Jag fick sjunga in i en studio, sedan lunch och sen besök av en skrattcoach där vi fick skratta hur mycket som helst... Senare på eftermiddagen dansade vi burlesque vilket va jätteroligt!
    Sedan blev det middag och sen ut på stan till en nattklubb som va helt fantastisk!!

Under hela dagen fick jag även presenter där jag skulle gissa vilka de va ifrån, vilket bidrog till många skratt och fina minnen. Jag fick även en massa kort ifrån gamla flammor och där skulle jag också gissa vilka de var ifrån. Hahahaha!

Så här såg jag ut under burlesquedansen ;)

Min skylt och min outfit för dagen!!

Är så glad och tacksam för hur alla hade ordnat och fixat för mig! Så många skratt och så mycket tårar.... är så lycklig!!!
  • Svar på tråden Min fantastiska möhippa
  • JennyO

Vad härligt det låter!! Grattis till en bra dag!

• Viccan

Åhhh gud vilken fantastisk dag du fick.
    Jag förstår att du är rörd efter allt de fixat och allt du fått uppleva.

Jag väntar med spänning på att min dag snart ska komma.
    Men när kommer den....?
    Jag är så himla nyfiken och nervös för när den kan tänkas dyka upp.

Jätte kul att du är så nöjd med din dag och att du fick en härlig upplevelse tillsammans med dom som betyder mycket för dig. All lycka nu den sista tiden innan den stora dagen Skrattande

• Rosi

Det låter vekligen som att du hade en underbar dag.. =) Jag längtar verkligen till min.. =)

• AnnL

Fantastiskt, fina vänner du har! :)

Svar på tråden Min fantastiska möhippa