• Redaktör Kristin

Veckans par - hur uppmärksam är du?

Nu vill vi se hur uppmärksam du är på vad som händer på sajten. Veckans par har de senaste veckorna sponsrats av ett företag. Frågan är vilket?

Rösta på det företag som du tror sponsrade Veckans par!

OBS! Avslöja inte vad du tror genom att skriva i tråden!!!

Tack för att du hjälper oss att utvärdera uppmärksamhetsvärdet på sajten och Veckans par! Vi avslöjar rätt svar den 19/6.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Veckans par - hur uppmärksam är du?
  • Cantaton
    Fjärilen skrev 2012-06-13 16:21:54 följande:
    Jag har faktiskt inte lagt märke till någon sponsring överhuvudtaget.
    Inte jag heller...
  • Darling Daisy

Kunde inte bry mig mindre!
    Jag bryr mig inte om att veckans par finns och jag bryr mig inte om att de är sponsrade.

Reklam på BT är ganska irriterande, jag är här för att diskutera i forumet, inte för att köpa tackkort, semesterresor eller servetter.
    Allra värst är den förb***ade Tassimo-reklamen som dyker upp gång på gång på gång på gång... (och jag kommer aaaaaaaaaaaaldrig köpa en sån kaffemaskin, kanske inte den effekten företaget önskade att reklamen skulle få?) 

• BlåAugustibröllop

Kan läsa sånt i förbifarten och reflektera över det lite snabbt. Typ just ja, de - jaha, då vet man att de säljer/har sånt.

Men håller med föregående - när det börjar gå en på nerverna - ja, då bestämmer man ju sig för att aldrig köpa någonting därifrån. Och då pratar jag ju såklart om den där Tassimo-reklamen jag också.

Svar på tråden Veckans par - hur uppmärksam är du?