• Loveit

BILDER på era ringar från Guldfynd/Smycka

Letar efter bilder på ringar från Guldfynd och Smycka, alltså era egna bilder och gärna med ringen på.

• Svar på tråden BILDER på era ringar från Guldfynd/Smycka
  • ajmb
    Loveit skrev 2012-06-18 10:26:16 följande:
    Letar efter bilder på ringar från Guldfynd och Smycka, alltså era egna bilder och gärna med ringen på.

Hej där...har letat och letat...men fick en känsla av att köpa dessa. Det är family hand som vi har som förlovningsringar. De är gjorda i ringstorlek men funkar inte än på fingret eftersom den behöver en stödring..dvs våra vigselringar kommer att bli. 
    Vi har valt ringar i titan men de är ej köpta på varken smycka eller guldfynd utan på Bohlins.

• RhjärtaC

Här är min! :) Förlovningsringen under är köpt utomlands så vi var tvungen att hitta en som passade till höjden utan att kosta 16.000. Det är viktigt med ringen men det är viktigt för oss att festen och helheten blir som vi vill ha det också, så det blev Guldfynd.
  • Loveit

Vad fint! Vi kommer inte heller lägga mycket pengar på min ring (m2b vill bara ha sin förlovningsring) eftersom vi hellre sätter pengar på annat. Självklart kommer jag välja en som Jag vill ha men den ska inte kosta massor. Ringar från guldfynd är riktigt fina också :)

• Misswert

Båda mina ringar är från Guldfynd. Förlovningsrigen är i både gult och vitt guld. Vigselringen är i gult guld med fem stenar. jag kom ner en hel del i pris genom att jag är medlem i guldfyndsklubben (ett tips!) men också så var ringen på rean i början av året, så den var redan nersatt. Min ring var den enda som fans kvar och turen var att den var i min storlek. jag ville inte ha en stor och prodlig ring, dessutom får jag inte ha utstående stenar på ringar i mitt arbete, så det var aldrig något alternativ för mig.

Många har varnat mig angående ringar på guldfynd, men jag ahr aldrig haft problem med dem. Min förlovningsring är bara märkbart sleten, den har utan problem hållt i 8 år. Då har jag ändå ett arbete inom industri som många gånger är både slitsamt och krävande för huden pga många tvättar. Alltid bra service och trevlig personal. När vi skulle gravera i min ring så lämnade jag in den i butiken i stan, men vi kom på att min mans ring också skulle graveras och då skulle jag med min mamma till grannstaden. Men de fixade så att ringen kom till butiken i stan utan problem eller extra kostnader. Det är vad jag kallar service!

• Loveit

Puffar upp tråden i hopp om att fler vill lägga upp en bild på sin/sina ringar. :)

• CharliesChoice

Här är min kära förlovningsring från Guldfynd. Jag har en "stoppring" i silver utanför då denblivit för stor pga viktnedgång! Älskar den!

• imdelicate

Min förlovningsring (alliansringen) är från Guldfynd och solitärringen är från Hallbergs guld. Jag är supernöjd med båda verkligen :) 
  • Tok kär Annki

Min vigselring är en ring ur Smyckas egna märke, min förlovningsring som är den översa ringen,är gjord av en guldsmed här i Örebro och på den ringen sitter det 7 st. diamanter och på utsidan är det ingraverat,Lika barn leka bäst runt om. Jag älskar mina ringar!!! Hjärta
    Tok kär Annki
Svar på tråden BILDER på era ringar från Guldfynd/Smycka