Vem är sötast?
Finns väl få saker som gör en lika varm i själen och hjärtat som små djurbäbisar.
Vilken av dessa tre sötnosar får ditt hjärta att klappa extra fort?
Alla är lika söta. Såklart :)
De är ursöta allihop! men hade jag sett dem "live" hade kanske mitt hjärta klappat lii-ite extra för kattungen. Men det är för att jag själv har en katt och gärna skulle vilja ha en till! <3
Åh så söta! Varför blir man helt gosig och varm innombords när man ser bebisar i alla dess former? :)
Jag håller med er. Alla är så söta!
Alla är fantastiskt söta men kattungar har en speciell plats i mitt hjärta!
Egentligen är jag kattmänniska, men mitt hjärta smälter inför alla tre. :D
Jag röstade på kattungen för den är sötast av de på bilden, men jag är en hundmänniska och det finns otroligt mycket sötare bilder på hundvalpar. Den där hundvalpen är lite väl "stirrig"
haha, ingen av djuren. Dåliga bilder. Jag är en hundmänniska, uppväxt med hundar, kaniner osv men hatar katter. Bilden på hundvalpen...det är ju synd om den!
Av just dom här bilderna så är kaninen sötast men annars är jag hund och hästmänniska.
Dom flesta djurungar är ju söta, det är liksom det som gör att dom kommer undan med mycket och faktiskt inte får på pälsen av alla!
väldigt söta allehopa! men hade nog helst velat ha kattungen om jag skulle äga någon, kattmänniska som jag är :P