Inlägg från: TheD |Visa alla inlägg
  • TheD

"Trashigaste" bröllopet?

gbg2012 skrev 2012-06-21 18:32:00 följande:
    vinnare av trashigast!!

-Gifta sig i konstiga kläder i Las vegas i ett plasthus med vigselförättare som har elviskläder.

-gifta sig i vit bikini-tror pamela andersson gjorde det.
    Blä!
  • TheD
    paet skrev 2012-06-21 19:18:20 följande:
    Men nu sa ni ju att såpbubblor är trashigt? Vad ska man annars ha när brudparet kommer ut från kyrkan? Ris kan antigen inte vara bra för fåglarna eller så får man hela håret fullt i ris, dvs inte skönt om man har en lockig uppsättning. Och musik från spotify kommer vi också att ha för att vi inte har råd med underhållning. Det gör ju inget i med att de vet att detta blir ett väldigt enkelt bröllop. Blir ingen fest pga det är så mkt barnfamiljer.
    Jag sa det ja. Våra gäster kastade ingenting på oss då vi inte ville det! Jag tycker det är hemskt, speciellt med ris eller liknande då det ska fastna i håret, någon får en punkterat öga osv. usch, nej jag/vi gillar det inte alls. Bubblor... barn blåser såpbubblor.
  • TheD

Ordet trash är nog egentligen fel gällande det vi inte gillar... Rubiken borde ha en annan titel :)

• TheD

fast trash för mig är slampaktigt :p

jag kom på en sak som jag avskyr på bröllop:

- Uppdrag (!)

• TheD

Vi hade medelhavsbuffé. Den godaste maten jag någonsin har ätit! Det var hotellets kök som fixade så klart. Man får ju mer mat än att bara få mat på en tallrik ;) På buffé fylls det hela tiden på :)

• TheD
    marielleangelina skrev 2012-06-22 15:48:51 följande:
    1 - Stoppa hela ringfingret i munnen innan mannen trär på ringen och sedan slicka lite också (antar för att den ska glida på lättare, men vaf-n!)

2 - Urringade brudklänningar

" target="_blank">

Spola till 2.20 så kan ni få se hur en trashig brud ser ut...
    Stoppa fingret i munnen??? Eeeiiiuu!
  • TheD

Och hennes bröst som säger "hej, vi kommer snart fram"

• TheD
    iSusanna skrev 2012-06-23 09:36:59 följande:

Har inte läst hela tråden, men i mina ögon innehåller ett trashigt bröllop:

Fylla (brud, brugum, tärnor och föräldrar måste hålla sig i styr) Buffé Hårstylist (som inte är frisör) som kommer hem till dig och lockar ditt hår till en halvuppsättning Amatörfotografer som får brudparet att posera onaturligt samt överretuscherar bilderna Brudklänningar med färgade inslag, gärna då brodyr/brokad i svart eller rött Brudklänningar från Kina eller skräddaren i stan som gjorts genom att "sno" en design från en dyrare butik = lika illa som musiknedladdning eller varumärkesstöld Brudklänningar med snörning i ryggen Det Vackraste som solistlåt i kyrkan Att bara välja Den Blomstertid Nu Kommer och dyl. som psalmer i kyrkan för att man vill "tona ned Gud" CZ-stenar i vigselringen Brud och brudgum har sina egna barn som näbb i kyrkan Brun utan sol på brud eller brudgum Silikontuttar på bruden Förnedrande möhippor/svensexor Medeltidsbröllop eller lite lajvkänsla (Synliga) piercings eller tatueringar på bruden (jösses - ta ut nosringarna på bröllopsdagen!) Converse på brud eller brudgum. Spelar ingen roll om de är vita eller inte. Egenbakad bröllopstårta Alkohol i plastmuggar till självkostnadspris Inbjudningskort, festprogram eller vigselprogram som gjorts enligt färdig mallarna i Word eller Pages

Förstår det där med converse!!!!!!!

• TheD
    Daludd skrev 2012-06-24 02:09:38 följande:
    Gud, trist att en kul tråd blev så förstörd... BT har blivit så himla känsligt, alltså det är verkligen silkesvantarna på och allt ska förstås och ingenting får sägas med rak kommunikation etc etc... märker av det i alla trådar, herregud vad människor tar illa upp för allt hela tiden, jag begriper inte...

Läste de första sidorna med nöje i alla fall!

Vågar inte ens nämna mitt eget bidrag nästan, men det är iaf klänningar som inte ser kloka ut jag främst brukar reagera på. Det finns en bild på nätet såklart, flera har ju lagt upp sådana, men den här råkar vara svensk... hm.

I alla fall, jag vågar nog med en disclaimer: Det är klänningen, inte personen, jag tycker är trashig. Och de är fantastiska som gifter sig och älskar varandra och kärleken är allt och bla bla bla allt annat självklart man alltid måste säga innan man ger någon som helst kritik ;)

3.bp.blogspot.com/-jUvp5x9O5Ks/T90DnOerslI/AAAAAAAADLc/mmZAjIu0_Z4/s 1600/DSC04577.JPG

/Daludd alltid med glimten i ögat
    Fy fan rent ut sagt!
Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?