"Trashigaste" bröllopet?
-Gifta sig i konstiga kläder i Las vegas i ett plasthus med vigselförättare som har elviskläder.
-gifta sig i vit bikini-tror pamela andersson gjorde det.
Ordet trash är nog egentligen fel gällande det vi inte gillar... Rubiken borde ha en annan titel :)
fast trash för mig är slampaktigt :p
jag kom på en sak som jag avskyr på bröllop:
- Uppdrag (!)
Vi hade medelhavsbuffé. Den godaste maten jag någonsin har ätit! Det var hotellets kök som fixade så klart. Man får ju mer mat än att bara få mat på en tallrik ;) På buffé fylls det hela tiden på :)
hahaha, såg filmen nu. Men kära nån.
Och hennes bröst som säger "hej, vi kommer snart fram"
Har inte läst hela tråden, men i mina ögon innehåller ett trashigt bröllop:
Fylla (brud, brugum, tärnor och föräldrar måste hålla sig i styr) Buffé Hårstylist (som inte är frisör) som kommer hem till dig och lockar ditt hår till en halvuppsättning Amatörfotografer som får brudparet att posera onaturligt samt överretuscherar bilderna Brudklänningar med färgade inslag, gärna då brodyr/brokad i svart eller rött Brudklänningar från Kina eller skräddaren i stan som gjorts genom att "sno" en design från en dyrare butik = lika illa som musiknedladdning eller varumärkesstöld Brudklänningar med snörning i ryggen Det Vackraste som solistlåt i kyrkan Att bara välja Den Blomstertid Nu Kommer och dyl. som psalmer i kyrkan för att man vill "tona ned Gud" CZ-stenar i vigselringen Brud och brudgum har sina egna barn som näbb i kyrkan Brun utan sol på brud eller brudgum Silikontuttar på bruden Förnedrande möhippor/svensexor Medeltidsbröllop eller lite lajvkänsla (Synliga) piercings eller tatueringar på bruden (jösses - ta ut nosringarna på bröllopsdagen!) Converse på brud eller brudgum. Spelar ingen roll om de är vita eller inte. Egenbakad bröllopstårta Alkohol i plastmuggar till självkostnadspris Inbjudningskort, festprogram eller vigselprogram som gjorts enligt färdig mallarna i Word eller Pages
Förstår det där med converse!!!!!!!