Inlägg från: TheD |Visa alla inlägg
  • TheD

"Trashigaste" bröllopet?

tror det är tredje gången jag ser detta avsnitt och den här säsongen ;) Nej, Lisa skulle inte ha haft den klänningen!

• TheD

Lisa är mamman och Pandora är dottern :) Jag är en av dessa fruar (hrm) :p

• TheD

Jag är typ liksom lite inne i serien då rå.... Haha, kändes konstigt att skriva så ;)

• TheD
    MeaJ skrev 2013-02-15 17:01:24 följande:
    Ah, på tal om pussar...
    När brud eller brudgum går på toaletten ska gästerna av motsatta könet springa fram till brud/brudgum och ge denna/denne en puss.
    Läggs också till på trash tycker jag!
    Sommarbrud 2013
    Tyvärr så bestämmer inte brudparet om detta ska ske eller ej... Maken gick på toa på bröllopet och sen var det hans kompis med tjej som tog kommandot (hon satt ju kvar)... och vad tyckte lilla kontrollfreaket jag om det????? INTE OKEJ! Men jag höll god min. usch. Jag tycker att man då kan ge bruden/brudgummen en puss på kinden utanför t.ex. kyrkan när man ändå bli omkramad....
  • TheD
    mrs Oak skrev 2013-02-19 10:38:57 följande:
    Kul tråd! Läser och fnissar. Påminner mig om ett bröllop jag var på som liten då nån, ganska avlägsen, släkting gifte sig. Det serverades ordentligt med starkvaror, trots att vi var ganska många barn på plats. Inget fel i det kanske, men många blev sjöfulla och började slåss. När bestman gav sig på bilarna på parkeringen utanför med nått slags tillhygge åkte vi hem.
    Men usch vad hemskt. Mina föräldrar skulle ha kört hem så fort en person började lulla. Min familj/släkt är inga fan av sånt...
  • TheD
    MeaJ skrev 2013-02-19 12:06:57 följande:
    Hehe, jag vet att vi som brudpar inte bestämmer. Man får hålla god min Flört
    Men jag skulle inte direkt gråta blod om det skulle låtas bli!
    Sommarbrud 2013
    ;)
  • TheD

Kanske har direkt med själva brällopet att göra men iaf:

När blivande brudar säger/skriver: "På mitt bröllop"....., "hur planerar du ditt bröllop?".... osv!
    Man är två när man gifter sig. Jag tycker det är fult, dvs det har passerat trashigt!

• TheD
    majjja skrev 2013-04-01 22:43:48 följande:
    Inbjudan via mail slår rätt högt på traschighetsskalan för mig. Speciellt när brudparet inte tänkt på att alla inte har samma typsnitt som de har lokalt installerat på sin dator :) ( och ja, jag har fått en sån inbjudan)
    Jösses.... Det gillar jag inte.
  • TheD

Om temat ska vara följande så är det korrekt ;) Jag tycker vagnen är jättefin! Meeeeen...nja. Endast vid teman isf.

Alvstina skrev 2013-04-04 19:00:36 följande:
    Ibland blir det bara lite för bra.

Och inbjudan via mail håller jag helt med om! Min sambo var inne på det för att "spara porto", men det avstyrde jag ganska snabbt. Han hade liksom ingen känsla för detdär haha!
  • TheD
    jolm skrev 2013-05-07 14:59:47 följande:
    Hahah, jag tänker bara på när Gunilla Persson tog med sin katt på fest i handväskan.
    Hahahahaha!
  • TheD
    Js Fästmö skrev 2013-05-08 10:47:07 följande:

Något som jag tyckte var lite kasst var en kompis till min svägerska. De hade själva gift sig några veckor innan i fina festkläder men på min brors bröllop kom hela familjen, Mamma, Pappa och 2 barn i skitiga foppatofflor!!

Varför blev familjen insläppt????!!!!
  • TheD
    jimsan78 skrev 2013-05-16 10:52:54 följande:

Vidare kommentarer känns överflödiga!

Hahaha! Det här är komiskt.
  • TheD

Tror nog att det redan står någonstans men bröllop på Cinderella där bröllopsmiddagen = fartygets buffé... Pinsamt och, ursäkta mig, äckligt. För den buffén är inte fin eller speciellt god för bröllop.

• TheD

Hahaha! Japp :)Sofie R skrev 2013-08-01 16:27:57 följande:Folk som ska va så jäkla egna och gifta sig i jeans eller högklackade converce. Eller varför inte all dem som präktigt köper ekologisk mat och därför inte har råd att köpa så det räcker.

Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?