"Trashigaste" bröllopet?
tror det är tredje gången jag ser detta avsnitt och den här säsongen ;) Nej, Lisa skulle inte ha haft den klänningen!
tror det är tredje gången jag ser detta avsnitt och den här säsongen ;) Nej, Lisa skulle inte ha haft den klänningen!
Lisa är mamman och Pandora är dottern :) Jag är en av dessa fruar (hrm) :p
Jag är typ liksom lite inne i serien då rå.... Haha, kändes konstigt att skriva så ;)
Kanske har direkt med själva brällopet att göra men iaf:
När blivande brudar säger/skriver: "På mitt bröllop"....., "hur planerar du ditt bröllop?".... osv!
Man är två när man gifter sig. Jag tycker det är fult, dvs det har passerat trashigt!
Om temat ska vara följande så är det korrekt ;) Jag tycker vagnen är jättefin! Meeeeen...nja. Endast vid teman isf.
Något som jag tyckte var lite kasst var en kompis till min svägerska. De hade själva gift sig några veckor innan i fina festkläder men på min brors bröllop kom hela familjen, Mamma, Pappa och 2 barn i skitiga foppatofflor!!
Vidare kommentarer känns överflödiga!
Tror nog att det redan står någonstans men bröllop på Cinderella där bröllopsmiddagen = fartygets buffé... Pinsamt och, ursäkta mig, äckligt. För den buffén är inte fin eller speciellt god för bröllop.
Hahaha! Japp :)Sofie R skrev 2013-08-01 16:27:57 följande:Folk som ska va så jäkla egna och gifta sig i jeans eller högklackade converce. Eller varför inte all dem som präktigt köper ekologisk mat och därför inte har råd att köpa så det räcker.