• Chicita

Fotointresserade

Har sett att det finns många duktiga amatörfotografer här på BT och det är alltid kul att se era bilder i trådarna.
    Så jag skulle gärna vilja se mer av era bilder även om det inte är någon tävling på gång Glad 

Och ingen behöver känna att dom inte "är duktig nog" eller har tillräckligt bra kamera. Oavsett om det är en lite suddig mobilbild eller superproffsigt porträtt / stilleben så vill jag gärna se ändå...

Jag börjar med några av mina egna bilder. Fyll gärna på med egna.

• Svar på tråden Fotointresserade
  • kickanw

Wow vilket ljus i andra bilden, Aviman! Otroligt vackert fotat.

Får man lägga in foton här även om man jobbar med foto, eller ses det som reklam då?

• aviman
    kickanw skrev 2012-06-21 18:33:58 följande:
    Wow vilket ljus i andra bilden, Aviman! Otroligt vackert fotat.

Får man lägga in foton här även om man jobbar med foto, eller ses det som reklam då?
    Åhh, tack Solig
    Jag tycker att du gärna får lägga in bilder, behöver inspiration och kanske tips på vinklar! Fast vet inte vad TS tycker Glad
  • Nikkita

Då bidrar jag oxå med några bilder. Tagna med en enkel Canon kamera...

En underbar blomma i Mexico, älskar färgerna i denna bilden!

Frigående hästar i de Österrikiska alperna! 

• hjgs
    Chicita skrev 2012-06-21 17:34:55 följande:

Hjälper husse att gräva upp en stubbe... Det är ett riktigt hundgöra det Solig

Förra gången han grävde så fick han ju skäll av någon underlig anledning...
    Undrar varför?

Kan man se mer oskyldig ut? Oskyldig

haha galet söt, hn veerkar vara ett riktigt charmtroll
  • filibustern
    Chicita skrev 2012-06-21 18:18:01 följande:
    Maken är allergisk mot pälsdjur, men han tål just vår hund av någon konstig anledning.
    Möjligtvis tål han rasen, för den vi tog över hunden av hade två och han reagerar bara om dom slickar honom på armarna. Men inte något annat på någon av dom  
    jo, min karl han tål vissa hundar bättre än andra. t.ex min pappas stövare kan han bara vara med i någon minut innan det börjas, en bekant/vän till oss har "fluffhundar" och dom behöver han bara titta på så händer det :P men så hans pappas hund, en blandning mellan border collie och labrador, hon kan han leka med i timmar innan det händer nåt. kan kanske förklaras med att han växte upp med en border collie innan han blev allergisk.. men ändå. beror helt på hundras.. katter och hästar tål han ICKET: 
  • filibustern
    Nikkita skrev 2012-06-21 20:45:32 följande:
    Då bidrar jag oxå med några bilder. Tagna med en enkel Canon kamera...

En underbar blomma i Mexico, älskar färgerna i denna bilden!

Frigående hästar i de Österrikiska alperna! 

wow! vilken bild! 
  • hjgs

hur gör jag för att få flera bilder i ett inlägg?

• hjgs

så här ser man ut när det inte finns några pengar kvar i plånboken
  • MagicBride

Har en systemkamera som jag älskar och när jag fyllde år i våras fick jag ett nytt fint objektiv så just nu tas det många bilder! Mest blir det djur och natur! Ursäktar antalet bilder

Svar på tråden Fotointresserade