Vad roligt att du är nöjd med klänningen! :)
Allt möjligt kul för håret kan du hitta på etsy.com tex de nedan
www.etsy.com/listing/76319719/gold-headband-gold-hair-flowers-bridal
www.etsy.com/listing/86442271/ivory-bridal-headband-wedding-headpiece
www.etsy.com/listing/78737285/ivory-lace-bridal-headband-elegant&ga_search_query=bridal+headband&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_ref=auto3&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmadebridal+headband
www.etsy.com/listing/103267214/vintage-rhinestone-bridal-feather&ga_search_query=bridal+headband+feathers&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmadebridal+headband+feathers
www.etsy.com/listing/91235074/feather-headband-bridal-flower&ga_search_query=bridal+headband+feathers&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmadebridal+headband+feathers
www.etsy.com/listing/100041254/vintage-inspired-shabby-upcycled-fabric&ga_search_query=bridal+headband+feathers&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_page=2&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmadebridal+headband+feathers
Ja, det finns ju ungefär hur många som helst. Jag vet ju inte vilken stil eller färg du är ute efter. Kika på tex Glitter annars, de brukar ha sånt där också :) Nelly hade också ett par
nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/accessoarer/accessoarer-%C3%B6vrigt/nelly-accessories-384/precious-headdress-385404-1/
nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/accessoarer/accessoarer-%C3%B6vrigt/nelly-accessories-384/chic-headdress-385406-67/
nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/accessoarer/accessoarer-%C3%B6vrigt/nelly-accessories-384/chic-headdress-385406-29/
nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/accessoarer/accessoarer-%C3%B6vrigt/nelly-accessories-384/luxurious-headdress-385408-133/
nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/accessoarer/accessoarer-%C3%B6vrigt/nelly-accessories-384/luxurious-headdress-385408-46/
När det gäller skor så håller jag med Chicita, välj först och främst ett par skor du tycker är bekväma och som du kan gå i. Det är inte roligt för dig alls, eller ser bra ut för de andra, om du knappt kan gå under dagen pga skavsår eller för höga klackar tex. Du kan välja vilka skor du vill :) Rosa, lila, gröna, glittriga, pumps, sandaler, ballerina osv, det är helt upp till dig. Jag tycker ju att det kunde vara kul om tex håraccessoaren och skorna matchar i någon härlig färg :)