Frisör, nyköping, vagnhärad
söker en bra frisör i nyköping, vagnhärad området som kan göra en bruduppsättning 1:a sept (förmiddag)
söker en bra frisör i nyköping, vagnhärad området som kan göra en bruduppsättning 1:a sept (förmiddag)
någon?
nån?
Jag bor i Nyköping.En vän till mej har varit och fixat håret på Trixie.Hon blev fin
Det finns en nyöppnad salong som heter Aroma.Hon som jobbar där som frisör är duktig.
Tack kollar upp det!
Lycka till!
Bor du Nyköping?
Nej vi bor i Stockholm men ska vara på mannens föräldrars ställe och då ligger Nyköping bäst till. Har verkligen inte sett det som ett problem innan men nu när man väl ska ta ett beslut om vem som ska göra håret vilket tycker jag är ganska viktigt Och nä man inte vet eller har fått känsla för vad som är bra och inte heller har vänner/bekanta som man kan fråga. Önskar gärna smink och hår på samma ställe. Ska ringa dem i veckan
Det är jätte svårt att veta vilket ställe som är bäst man vill ju verkligen att det ska bli bra.Aroma har både håruppsättning och smink på samma ställe.
Trixie ska vara special utbildade på bruduppsättningar så står det på deras hemsida. Min kompis var på den salongen hon blev jätte nojd!
Tusen tack för Tipsen ska/måste verkligen ta tag i det nu i veckan så att du gifter dig till helgen. Allt klart? Stressad?
Det var så lite så kul att kunna hjälpa dej .
Jag ska till en väninna som fixar mitt hår och smink.
Det mesta är så gott som klart till på Lördag.Känner mej inte stressad än.Men lite bröllops nerver har jag allt .Oroar mej för vädret tänk om det blir regn.
Och ni gifter er den 1:a sept?
1;à stämmer bra skönt att allt är i sin ordning då är det ju inget att stressa för. Min mamma är frisör (herr) men inte superduktig på uppsättningar och med två stressade nerver mor och dotter känns inte som en bra kombo på den dagen
Kan ju passa på och fråga om ni har dj på festen? Ni kanske har läst det på annat sätt men vår dj kunde inte. Eller kanske bet vem Man kan fråga...
Vi kommer köra med spotify på festen.Jag känner ingen Dj tyvärr