• darkHorse

Snygg BH med knäppning fram?

Guuud, jag tror jag håller på att bli tokig. Är av olika anledningar ovanligt orörlig just nu och att knäppa en BH bakom ryggen är helt omöjligt. Att vrida runt den går men det är mindre projekt. En snygg BH med knäppning fram skulle ju vara idealiskt, men allt som finns verkar ju vara superpraktiska och ganska fula amnings-BHar :-/

Jag är inte mamma än på långa vägar och vill ha en sexig BH som får mannen att drägla OCH är lätt att ta på sig! Finns detta? Efterlyser med ljus och lykta bland BT:s kloka medlemmar.

• Svar på tråden Snygg BH med knäppning fram?
  • daniiel

Några fler förslag :)

nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/calvin-klein-170/ck-black-racerback-170906-14/
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/vero-moda-631/malibu-bra-631519-14/
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/spanx-100297/underwire-bra-llelujah-205970-14/
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/spanx-100297/underwire-bra-llelujah-205970-122/
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/spanx-100297/wireless-bra-llelujah-205971-122/
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/calvin-klein-170/pf-multi-way-bra-170601-14/

• darkHorse

Åh, den från Calvin Klein var söt. Synd bara att den inte fanns i min storlek (70C), men jag kanske kan ta en tur förbi varuhuset i min stad som säljer Calvin Klein någon dag för att se om dom har den inne.

Jag letar inte efter porrigaste varianten med bara svart läder och spets, men det vore roligt med något som inte är enfärgat i svart, vitt eller beige. Tänk att det ska vara så svårt.

Tack så mycket för tipsen. Hittar något en fin BH i roliga färger som lila eller korall blir jag ännu gladare

• Chicita

Äger du en symaskin annars?
    I så fall kan du sy ihop en bh i "rätt läge" (eventuellt ett hack längre in)i ryggen, klippa upp den mitt fram och sätta i ett metallspänne från en bikini (alltså ett sånt som sitter bak på dom egentligen).
    Eventuellt kan man få lov att använda bomullsband i spännets öglor som man sen bara sicksackar på plats med täta stygn ett par varv fram och tillbaka. 

Svar på tråden Snygg BH med knäppning fram?