• Milano

Är det här ett rimligt pris?

Jag och sambon planerar bröllop till sommaren 2013, och har hittat ett cateringföretag som erbjuder förrätt + huvudrätt för 240 :-/kuvert. Och då har vi valt bland de dyrare och exklusivare rätterna.
    Jag undrar: är det här rimligt? Eller är det för dyrt/billigt? Bör jag ana ugglor i mossen?
    Jag har ingen aning och behöver HJÄLP från er kunniga bröllopsrävar

• Svar på tråden Är det här ett rimligt pris?
  • Linda L

vad heter detta företag? låter ganska billigt, grattis!

• Milano

Det heter Safari och ligger i Örnsköldsvik Haha okej, men slår man ut det på 65 personer så blir det ändå mkt

• Chicita

Låter billigt (inte "skumt billigt" utan bara "åh vilket fynd-billigt" Flört) men jag skulle kolla efter dolda avgifter eller utebliven service.
    Får ni maten levererad till lokalen för det priset?
    Står dom för varmhållning eller måste ni se till att det finns storköksutrustning i lokalen? 
    Serverar dom? Och i så fall, tar dom extra för det...
    Om det är buffé, sköter dom upplägg och bortdukning, är det engågnsfat eller måste ni lämna tillbaka inom någon viss tid?
    Står dom för disken eller ska det diskas innan återlämnandet osv osv 

• Milano

Bra poänger! Jag skickade iväg en förfrågan till företaget med lite frågor, men på hemsidan står det iallafall att de står för eh.. tallrikar (åh, kommer inte på vad det heter.. porslinet? äh struntsamma).
    Ska syna dem i sömmarna och höra mig för med Övikssläktingar om de har några erfarenheter därifrån
    Tack Chicita! Du kommer alltid med bra synpunkter

• Chicita
    Milano skrev 2012-07-04 22:16:00 följande:
     men på hemsidan står det iallafall att de står för eh.. tallrikar (åh, kommer inte på vad det heter.. porslinet? äh struntsamma).
    Uppläggningsfat?
    Karotter?
    Terriner?
    Flört 
Svar på tråden Är det här ett rimligt pris?