För utmanande klänning?
Ska på bröllop på min mans sida. Jag känner inte brudparet.
Jag har valt denna outfit, klänningen
är exakt den som syns i bild, övrigt är inspiration till en helhet så som jag ungefär har tänkt det.
En väninna till mig har sett mig i enbart klänningen och fällde spontant denna kommentar - ”men herrejesus menar du allvar!?” Jag frågade vad hon menar varpå hon svarar ”-den klänningen kan man inte ha på ett bröllop fattar du väl!!? Den är… för utmanande…”
!!??
De flesta klänningar slutar ju precis under rumpan numera och jag vägrar ta på mig en sådan. Ja de är jättesöta på unga tjejer men jag är en gift, 32 årig tvåbarnsmor men som dock behålligt min figur. Visst är denna typ klänning väldigt tajt men jag visar ju ingen bar hud mer än nödvändigt, lättar ju även upp det med detaljerna. Jag känner mig väldigt fin i den och min man fulkomligt älskar den
Vore kul med fler åsikter. Vad tycker ni om min outfit, är klänningen för ”utmanande”?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-06 13:38
Tack för alla kommentarer. Tänk vad en kommentar av en vän kan sätta griller i huvudet på en Viktigt är ju att välja också utifrån kroppstyp naturligtvis och jag beskrev ju inte hur jag ser ut...framifrån är jag ganska lik hon på bilden... jag är 169cm lång och väger 56kg. Har en liten B kupa i BH storlek men är i profil lite rundare baktill (jag fick alltså behålla min forna figur efter två graviditeter)