• Brudiframtiden

Var hittar jag liknande inbjudningar?

Var kan jag hitta liknande inbjudningar? Eller kan man göra själv? Hjälp mottages tacksamt..helt förälskad i dessa!! Bildsök funkar inte för mig heller...
  • Svar på tråden Var hittar jag liknande inbjudningar?
  • Brudiframtiden
    StockholmBride2012 skrev 2012-07-09 23:42:35 följande:
    Hej, jag hittade endast denna sida åt dig: inspiredwinter.blogspot.se/2012/05/we-heart-l... Var det där du hittade den?
    Japp, det var det! Är ingen höjdare på datorer heller annars kunde man kanske pysslat där...
  • Chicita

Jag skulle nog ha gjort det själv.

Siluetterna går ju att basera på en riktig bild och bara göra den lite mer stiliserad, typ utgå från en svartvit bild på er (en och en är nog lättast), dra upp kontrasterna på max, sudda ut allt ni inte vill ha med i bilden, spara och upprepa. Fyll till slut i/ sudda bort det ni har kvar tills ni har en siluett ni är nöjda med.

Enklast annars är väl att kolla om exempelvis Panduro har siluetter eller nån platt pappers / trädocka i siluett som går att rita av

• msE

vistaprint har en del snygga inbjudningar, bland annat en med ett par i siluett och en sån "cirkusposter"

• Brudiframtiden
    Chicita skrev 2012-07-10 13:22:12 följande:
    Jag skulle nog ha gjort det själv.

Siluetterna går ju att basera på en riktig bild och bara göra den lite mer stiliserad, typ utgå från en svartvit bild på er (en och en är nog lättast), dra upp kontrasterna på max, sudda ut allt ni inte vill ha med i bilden, spara och upprepa. Fyll till slut i/ sudda bort det ni har kvar tills ni har en siluett ni är nöjda med.

Enklast annars är väl att kolla om exempelvis Panduro har siluetter eller nån platt pappers / trädocka i siluett som går att rita av
    Ok...ska kolla upp panduro! Jag är väldigt ohändig och opysslig annars...
  • Brudiframtiden
    msE skrev 2012-07-10 13:23:28 följande:
    vistaprint har en del snygga inbjudningar, bland annat en med ett par i siluett och en sån "cirkusposter"
    Kollar upp detta pronto! Tack!
  • Brudiframtiden

Just den hittar jag inte..men där fanns många andra fina..Tack igen!!

• Fjärilen
    Brudiframtiden skrev 2012-07-11 08:49:18 följande:
    Just den hittar jag inte..men där fanns många andra fina..Tack igen!!
    De kan ju ha special designat den inbjudan, det fanns den möjligheten med...
  • Oniq
    Fjärilen skrev 2012-07-11 08:25:04 följande:
    Enligt den här sidan:
    www.mariannetaylorphotography.co.uk/blog/lisa...
    Jisses! Bröllopet som hade ALLT som jag nyligen läst att blivande brudar här på BT söker ;)

Pompoms
    Stubbar som tårtfat
    Vikta loppor
    Naturtema & Cirkus & Rosa
    Vimplar
    Favours
    Handdekorerade vaser
    Griffeltavlabordsplacering
    Mingelsnittar
    Vigselprogramsolfjäder
    Egna flasketiketter

tja.. och en drös till...  *haha*
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Marysia
    Fjärilen skrev 2012-07-11 08:25:04 följande:
    Så var det de här som har designat inbjudan:
    www.hellolucky.co.uk/
    Så fantastiskt fina inbjudningar. Om det är någon som beställt därifrån skulle jag jättegärna vilja veta hur de är (papperskvalitén m.m.). Glad
Svar på tråden Var hittar jag liknande inbjudningar?