Brudar Västmanland 2013
Halloj tjejer, jag heter Jenny och jag gifter mig den 18:e maj i Badelundakyrkan. Efteråt hålls festen i Badelunda kyrkskola. Så roligt att det är så många här som har samma kyrka och lokal! :)
Jag har precis suttit å läst igenom hela er tråd från start, gud va kul det är å hitta ett gäng lika förväntansfulla som en själv... å kanske lika stressade? :P
Vi har precis skrivit till en fotograf och frågat om hon kan fotografera oss på vår bröllopsdag, väntar med spänning på svar!
Klänningen har jag hyrt på Ursulas för 3500 och min fästman har hyrt sin kostym där också.. samma pris för honom.
Vigselringen ligger i min svärfars vapenskåp!!?? (för att jag inte kunde hålla mig från att prova den så länge den låg hemma :P) Den beställde vi från Arthurs guld och design i erikslunds shoppingcenter. Och honom skulle jag rekommendera alla att gå till... helt fantastisk människa, superseriös och superduktig. Och världens tålamod :P Man kunde dessutom ta med guld som han drog av från priset.
Vi skickade ut save-the-dates som jag gjorde själv... å nu sitter jag å min fästman och pysslar inbjudningskort å servettringar för glatta livet här hemma. Tänkte försöka få iväg inbjudningarna här efter nyår.
Den stora prioriteringen just nu är catering som vi först hade ordnat men som jag senare ångrade mig om och nu har vi ingen :S
Bröllopstårta tar vi från wenströmskas bageriutbildning, billigast i stan å då ingår ställningen. Ska dit i början på nästa år å provsmaka :)
Ja det är mycket nu! Men kuuuuuuuuuul..... :D