Inlägg från: Denblivandemajbruden |Visa alla inlägg
  • Denblivandemajbruden

Brudar Västmanland 2013

Vad trevligt och hitta en tråd jag känner att jag passar in i

Börjar känna mig lite smått stressad nu. Vi gifter oss i Hubbo kyrka 25/5. Och det är så mycket smått som ska fixas.
    Hittills har vi köpt klänningar till barnen
    tygserveter
    rispåsar
    ljusstakar
    gästbok
    samt att vi beställde inbjudningskorten igår, dom kommer på mån-tis. (VÄNTAR MED SPÄNNING)

Vet ni nån duktig frisör som är duktig på håruppsättningar i västerås?

Nu ska jag ta och läsa lite längre bak i tråden

• Denblivandemajbruden

Vi har beställt våran tårta från tranellska.vi ska beställa stubbe och provsmaka våran tårta snart! Galet och få köpa en tårta för dom pengarna! Visserligen får dom inte ta så att set går enormt med plus men iaf! Har googlat lite bilder på buketter och nu vet knappt vad jag vill ha längre, allt är ju så fint!

• Denblivandemajbruden

God morgon tjejer. Idag är det exakt 4 månader kvar tills jag gifter mig Igår gjorde jag en beställning på brudklänning, underkjol, sjal, tiara, same lite "lull lull" från jenjenhouse.se och de kommer att levereras inom 2 veckor. Nu börjar jag bli lite nervös eller pirrig då det är nu vi lägger ner så mycket tid på själva planering och prat om bröllopet. Vet ni nån billig och bra frisör för håruppsättning? Och nån som kan sminka?

• Denblivandemajbruden

Har googlat runt lite nu på håruppsättningar och runt 3000:- stämmer det? Känner att jag blev lite snål då kag tänkt lockat och tiara .äsch får nog ta och åka in till stan och prata med frisörer! Känner att jag vill ha klart den biten Vi skickade ut inbjudningarna för 2 veckor sen och 1/3 har redan osat lika pirrigt varje gång nån osar. Beställde klänning, underkjol, tiara, förvringspåse, och lite krimskrams från jenjenhouse och summan blev 1900:- med frakt.

• Denblivandemajbruden

Försöker lägga upp en bild

Svar på tråden Brudar Västmanland 2013