Brudar Västmanland 2013
Gör om, gör rätt
JOOL 09 - 8 juni 2013 i Badelundakyrka kl 16.00
lillasofie - 3 augusti i Badelunda kyrka kl 16.00
Gör om, gör rätt
lillasofie - 3 augusti i Badelunda kyrka kl 16.00
Gör om, gör ännu mer rätt
lillasofie - 3 augusti 2013 i Badelunda kyrka kl 16.00
JAg tycker också 1:an. Ger dig bättre former, tycker du ser lite rak ut i 2:an.
Var det på Ruths? Hur var personalen? Fanns det mycket klänningar? Mycket folk?
Imorrn ska jag ner med syrran till Ruths och prova klänning
Hur går det för er andra på den fronten? Tittar ni runt eller har nån redan köpt?
Provade en hel del klänningar idag, det var ju så skoj! Men vilken chock när jag provade den första, den vägde ju ett ton! Insåg att det fick bli en lättare sen Jag som var helt inne på en enkel har totalt fastnat för en i mitt tycke riktig prinsess-klänning med pärlor och tyll. Måste bli en sån tror jag
Men tycker att den känns lite mycket eftersom vi vill ha det lite enklare, funderar nu på buffé nu för att spara in lite pengar, på personal mest. Men som hon i butiken sa, man gifter sig bara en gång och då får man välja vad man vill Skitsamma om det kanske inte är "brukligt".
Nej, då har man försatt sin chans
Nej, men när man gifter sig så får man själv bestämma hur man vill ha det, var väl kontentan
Shit, nu har jag beställt klänning! Från nätet Vi vill bjuda alla 100 gästerna så då blir det budget Köpte klänning, slöja, halsband och örhängen och en väska för 1700 kr! Precis en sån klänning jag varit ute efter så just nu är jag skitnöjd! Får se om man är lika nöjd när klänningen kommer eller om det bara är skräp. Då kostade den i alla fall inte massor
Nej inte på klänningen eftersom de nu har tagit bort den ur sortimentet, så jag hoppas verkligen jag får den! Det är en balklännig i tyll, typ prinsessklänning, men väldigt enkel, både i livet och på tyllen, så jag tänkte matcha med dessa
http://www.jjshouse.com/se/Ladies-Necklace-And-Earrings-Jewelry-Set-011009890-g9890
Och ångrar jag mig angående det så var de inte så dyra de heller
Jag tyckte också Ruths var jättetrevliga! Men det kan ju beror på vem man träffar. Fast jag fick också prova 100 klänningar (dock visade hon mig det jag ville) och hon snörade åt hårt, men det var bara bra
Har ni bokat fotografer än? Hur tänker ni där, blir det hela dan eller bara porträtt? Hur mycket betalar ni för det?
Vi har premilinärbokat AT catering, och man verkar få mycket för pengarna! Vad har ni valt för buffé? Jag vill ha en liten blandning mellan buffé 2 och 3 på hemsidan. Ska ni ha nån förrätt? Han på cateringen sa ju att det kunde vara kul så kan man beta av lite tal medans alla sitter ner tillsammans. Blir inte så mycket av det för oss om vi ska bjuda 100 pers :) Om vi har det försöker vi nog fixa det själva med hjälp.
Nån som har förslag på nån bra förrätt som man kan förbereda dan innan??
Förresten får du gärna PM:a hemsidan emzerus