Present till föräldrar
Jag och min BM vill ge mina föräldrar en fin gåva som tack för all hjälp och allt stöd med vårt bröllop.
Vi kommer inte ge hans föräldrar något då vi knappt har någon kontakt med dem samt att de ALDRIG frågat om vi vill ha hjälp eller liknande, då bor de 15 min bort. De vet inte ens om de vill gå på vårt bröllop. Så de är inte värda någon present enligt oss.
Min föräldrar bor 50 mi bort från oss och stöttar, ringer, besöker, ordnar med allt för att hjälpa oss.
De har köpt oss ett underbart soffbord som är handgjort med världens vackraste stenskiva specialvbeställd från sydamerika. Bara det bordet kostade ca 15.000. Vi kommer få ett bidrag på 30.000 till bröllopet + att de nu har sagt att de köpt en till bröllopsgåva till oss.
Vi ska ha goodiebags till våra gäster som mina föräldrar sponsrar mycket till, (särskilt från mammas företag). De kommer ner tre dagar innan bröllopet för att hjälpa till med det sista.
Mamma ska få vara med när jag fixar mig på morgonen. Så jag betalar hennes hår och sminkning.
Vi kommer hålla ett fint tal till dem.
Men vi vill ge något mer, något som är ett minne från oss.
De har ALLT verkligen. Så någon pryl eller liknande kommer jag inte på. Upplevelse tycker de om men då vill de att hela familjen är med oftast 15st med resp och barnbarn. Sen så jobbar de JÄMT så att hitta en dag som passar är svårt.
Har sån torka kommer inte på något.
De älskar Ulrika Hydman Vallien´s konst, de har t.ex. köpt ALLA kattvaserna. Vi köpte en urläcker brandsläckare till dem som hon designat. Och de uppskattade den gåvan enormt mycket. Men nu då...vad ska vi ge?
Hjälp mig snälla?