Hur ser era annorlunda vigselringar ut?
Behöver insperation till vigselring vill ha en lite annorlunda så visa mig era godbitar! :D
Behöver insperation till vigselring vill ha en lite annorlunda så visa mig era godbitar! :D
Frågan är väl vad som är annorlunda enligt dig
Vi har vanliga släta skenor, men på utsidan har vi graverad text i alvisk font.
På förlovningsringarna står våra namn och datum alltså, och på min vigselring står Amor Vincit Omnia + en grön och en vit diamant.
Har inga jättebra bilder men hoppas du kan se dom här
Vad fint!!
Här är våra som vi beställde igår Plötsligt fanns de bara där och var såå rätt. Vi är intresserade av Irland och Skottland och åker förmodligen till Irland på bröllopsresa. På ringarna står det "mo anam cara" som är irländska och betyder min själsfrände. Och så är det den keltiska symbolen för lojalitet, kärlek och vänskap
Min vigselring är gjord med diamanter från min farmors vigselring. Guldsmeden gjorde ett förslag där han utgick från den gamla ringen (som var väldigt sliten) och kombinerade den med en annan ring med rund fattning som jag gillade.
Kul med fler "irlandsfreak" Jag hittade en sidapå eBay som heter irecraft. De hade jättemycket och eftersom det är via eBay, bra priser. Våra kostade ca 900 för paret inkl. skatt. Våra förlovningsringar är släta fast lite mattade eller vad det heter. Med halva silver och halva guld så jag tror det blir jättefint ihop