• Hanna05

Fjärilstema !

Hej! 

Jag har fjärilstema på mitt bröllop. Någon som kan komma med flera tips?
    Vart kan jag köpa fjärilar man sticker ner i tårtan och vart kan jag köpa fjärilar i 3d som man kan stoppa på placeringskorten??

• Svar på tråden Fjärilstema !
  • Cosy

ÄR du pysslig kan du göra det själv^^

Här har de vägg dekorationer

">

We did it on DreamHack. Geeky love
  • carrobarro84

Låter fint med fjärilstema och mycket man kan pyssla fram själv.

Har inte sett nån direkt caketopper i form av en fjäril men det kanske går att hitta. Har dock sett att flera nätbutiker  säljer fjärilar på nån form av ståltråd eller liknande. Kanske kan funka som tårtdekoration annars? Kommer inte ihåg alla så här på rak arm (alla länkarna finns på en annan dator) men googlade lite snabbt och hittade några. www.partproductions.se har med ståltråd och www.partytajm.se har pappersfjärilar som man kunde strö ut över bordet. Kanske kunde vara nåt för er.

• tinaalpfält

Jag kommer också ha lite fjärilstema och jag har haft en stans, som den i länken, och gjort en massa fjärilar som jag har satt på inbjudningskorten och ska använda till alla andra trycksaker och som confetti på borden.

www.scrapbruket.com/visa_produkt.asp&t=Martha+Stewart+Large+Punch+-+Monarch+Butterfly+Double

Om man bara sätter klister längs kroppen på fjärilen så blir det lite 3D effekt.

• caruba

Åh då måste du ha fjärillar i din bukett med! =0)

Svar på tråden Fjärilstema !