-
-
Svar på tråden Tips om vart man kan åka på sin SMEKMÅNAD??
-
Vad har ni för budget? Och vad är ni intresserade av?
Vi åker 5 dagar till Mallorca efter bröllopet och bor på ett lyxigt spa-hotell. Då har dottern barnvakt. Sen åker vi en längre resa till Thailand eller liknande framåt vintern och då får dottern följa med. -
När har ni tänkt att åka? Hela världen finns så snurra på en glob och stoppa med fingret ;)
-
Vi kommer förhoppningsvis att åka till Färöarna, annars till Island, under vårt första år som gifta. Direkt efter bröllopet åker vi till Bryssel några dagar.
-
Vi var i Venedig i våras, väldigt romantiskt. Kan rekommenderas för par som vill ha en stadssemester och lite att titta på under smekmånaden. Kan lätt kombineras med sol och bad också.
-
För oss blev det fyra veckor Thailand :)
-
Ja, jag är ju väldigt partisk förstås men Maldiverna är helt oslagbart som destination. KOlla gärna maldivernakoll.se för inspiration!
mvh Linda -
När maken fyllde 30 fick han en upplevelsepresent, 2 nätter på hotell för 2 personer. Den sparade vi nästan 2 år så nu i helgen ska vi åka till Sthlm 2 nätter :) Dessutom fick vi pengar i bröllopspresent av några gäster så där har vi 2000 kr att spendera (även om jag aldrig kan tänka mig att vi gör av med så mycket pengar).
-
Vi har funderat på en weekend i London.. vill åka utan barn (dom är 2 & 4 ) men vill inte vara borta för länge, vi har jättesvårt att få barnvakt dessutom.. så london tror jag blir bra för oss, eller har ni nån annan idé?
-
3 veckor i Tanzania och Zanzibar, var riktigt nice med Safari och vildmark för att sedan koppla av på vita stränder med drink i handen :)
Vi åkte två dagar efter bröllopet (i juni) och då är Afrika ett bra alternativ då det är deras "vintersesong" och det är inte lika olidligt varmt
-
Vi ska också till Tanzania och zanzibar på vår bröllopsresa. dock bara i 2 veckor. :)FruForsmark skrev 2012-07-25 15:59:41 följande:
3 veckor i Tanzania och Zanzibar, var riktigt nice med Safari och vildmark för att sedan koppla av på vita stränder med drink i handen :)
Vi åkte två dagar efter bröllopet (i juni) och då är Afrika ett bra alternativ då det är deras "vintersesong" och det är inte lika olidligt varmt