Behöver en lång slöja 2-2,5m
Hej alla glada BTare!
Jag behöver er hjälp! Jag provade en lång brudslöja i affären och blev helt förälskad. Trodde aldrig jag skulle våga eller passa i något sådant. Nu letar jag efter en lång brudslöja som inte kostar skjortan. Den ska vara ca 2-2.5m så den ligger på mitt släp samt helst satinbandskant och i mjukare tyll, inte sånt där hårt styvt tyll som står rakt ut. Yttligare ett önskemål är att den ska vara i ett till två lager och helst inget krimskrams på. Som sagt, helst ska den inte kosta 650kr som den gjorde i affären jag provade en tillsammans med min klänning. Jag vet inte ens om detta är möjligt att få tag i eller om 650 kr är ett bra pris?
Ni som har koll på alla kinatrådar frår gärna tipsa och länka. Jag är helt främmande för det här området och behöver lite hjälp att komma igång. Hur litet är värt att beställa liksom för frakten är väl ganska dyr? Men tips från både svenska- och kinasidor är välkomna!
Tack för er hjälp, ni är underbara!
ps. löjligt att vara annonym kanske men jag vill att mina kläder ska vara så hemliga som möjligt inför stora dagen =)