Jezzybell skrev 2012-09-03 00:22:08 följande:
När jag gifta mig första gången hade vi samma problem med krykan men lät det bero. Visst det går inte att ta bilder på kyrktrappan som du skrev men det går att ta underbart fina bilder iaf. Är någon del av kyrkan utan plast och byggnadsställningar? Isf försök få med just den delen på kort, så löste vi det i alla fall.
majemma skrev 2012-09-02 15:16:35 följande:
Igår fick jag min möhippa. Bästa syster hade ordnat så fint! De kom och hämtade mig på morgonen (en timme efter det att sambon blev ivägrövad för hans svensexa) och mamma & pappa var med för att ta hand om dottern. Vi började med linedance i 1½ timme och sedan picknickbrunch. Sen var det dags för femkamp som inkluderade sumo-fotboll, bågskytte, hinderbana, blåsrör och segwayhinderbana. Jag kom tvärsist! Sedan åkte vi till ån och satt där och fikade och jag fick göra avbilda m2b i lera (jag gjorde ett hjärta och en hjärna) och pratade. Under dagen fick jag spräcka ballonger och i varje ballong låg en fråga om mig/oss/m2b där jag fick berätta historier. Efter fikat blev det bad och relax i badhuset och middag på min favorit-tapasrestaurang.
Vi var inte så många eftersom jag mest har killkompisar, men det var sååå roli
Ja det går ju att lösa med korttagning ändå för det finns sidor utan ställningar, men vi har två
kyrkor till som vi kan byta till så vi ska fundera lite till :)