klänningar till fem tärnor
kan man få tag i billiga tärnklänningar för max 500 st på ebay ? har ni några tipps ska vara hellånga behöver inte vara samma model.
kan man få tag i billiga tärnklänningar för max 500 st på ebay ? har ni några tipps ska vara hellånga behöver inte vara samma model.
Sök på "cocktail dress", "prom dress", "bridesmaid dress" etc på ebay finns det många olika att välja på och väljer du kina säljare kan du komma undan billigt och ofta kan man köpa då typ 5 st av samma säljare :)
Dessa tycker jag är jätte snygga:
http://www.ebay.co.uk/itm/SEXY-Chiffon-Double-V-Formal-Gown-Long-maxi-Evening-Dress-Bridesmaids-prom-/221007964926#ht_12496wt_1233
Vet att orginalet kostar ungefär 4000kr. La Femme är märket.
Ett annat tips är att titta på Kinaklännings-sidorna. Finns hur många som helst, och ett lååångt forum här på BT med recentioner av dem olika.
bonprix.se finns en del =).. men på ebay kan du hitta hur mkt som helst fint för mindre peng..
dessa köpte jag till mina på bonprix..(tyvärr innan jag kolla ebay)
hur ska man göra ska man betala för klänningarna och sälja de sen eller ska tärnorna få de
hur ska man göra ska man betala för klänningarna och sälja de sen eller ska tärnorna få de