• fresan

Naglar, smink, hår i Karlskrona?

Ska gifta mig i karlskrona i höst, och "min" frisör är bortrest den helgen. Så nu vill jag ha alla tips, på prisvärda alternativ! Hjälp mig, måste verkligen boka snarast! :)

• Svar på tråden Naglar, smink, hår i Karlskrona?
  • ajmb

Hej Fresan...är själv från Karlskrona och gifte mig i helgen som gick.
    Jag valde att anlita Åsa på Qarma....ligger på Hantverkaregatan.
    Var jättenöjd med det hon gjorde för mig. En kostnad på ca 1500kr. Ska tilläggas att jag "bara" gjorde fest smink och håruppsättning vilket då är billigare. Det ingick inte heller någon konsultation ....men jag var och är fortfarande helt förstummad och sååååååååååååååååååååååå jätteglad över det hon gjorde med mig.

Brudsmink,  hår och prov kostar ca 3500 tror jag...tänkte inte på kostnaden för att jag inte valde den.

Lycka till

• fresan

Tack så mycket - har kollat dem men känns lite dyrt. Du var smart du att välja en festuppsättning istället, är väl egentligen ingen större skillnad! :)

Väldigt vacker är du i alla fall! :)

• ajmb

För mig var det ingen större skillnad..förutom då en prov smink och uppsättning..samt att de bjöd på champange typ...sparar gärna krutet till något annat.
    Annars så vet jag inte vilka som kan vara prisvärda i stan. Fixa naglar ..fick jag presentkort när jag fyllde år ..gjorde det i den nya nagelbutiken i Kronan....hyfsad nöjd...men jag är en liten fixare så sliter ganska mycket på dom..hihihi.

Bästa är väl att ta på täningsskorna och sen ut och vandra bland stadens affärer/frisörer..mm

Lycka till 

Svar på tråden Naglar, smink, hår i Karlskrona?