• Tooie

Brännpunkt linköping

Någon som vet om brännpunkt är duktiga på att lägga make up? och vad använder de för make up?? :)
    De har något som heter guldpaketet och då ingår håruppsättning och make up och så får man tilltugg... 3 timmar. kostar 2400:-
    Jag hade annars tänkt mig male up store för jag vet att de är jätte duktiga där och så har de bra produkter.
    Men detta guldpaketet gör ju att det blir lite billigare och man slipper flänga runt.

Någon som har erfarenhet av brännpunkt?

• Svar på tråden Brännpunkt linköping
  • majemma

Jag känner inte till Brännpunkt så jag har tyvärr inget att komma med där. Men om du känner dig tveksam så är de på FACE duktiga och de kan komma ut till din frisör (eller annat ställe) och fixa make upen. Jag kommer att göra mitt hår på Hair Style och så kommer en tjej dit och sminkar mig och min tärna samtidigt. Det kostar 1625 kr för bruden (har jag för mig) och då ingår provsminkning och ögonbrynsplock.

• Tooie

Ok:) jag ska nog sminka mig på make up store så jag går nog i mellan.. Det kan vara skönt att röra på sig och få lite luft... Kommer nog vara pirrig och nervös den dagen :P

Svar på tråden Brännpunkt linköping