Maste man lata alla gaster ta med ett sallskap?
Min fastman anser att alla gaster ska fa ta med sig ett sallskap till festen, aven om dom inte har nagon partner. Han har manga yngre kusiner i 20-ars aldern som inte har flickvanner men i sa fall skulle ta med sig en kompis. Jag tycker detta ar helt galet, varfor skulle man fa ta med sig en kompis (som jag garanterat inte kanner, och kanske inte min fastman heller), om man redan kanner mer an halften av de andra gasterna? Enligt min mening sa ska man bara fa ha med sig en "+1" om man inte kanner nagon annan (sa ar det for nagra av mina gaster, som bara kanner mig, och kommer fran ett annat land), eller om man har en etablerad partner, sa man kommer som ett par.
Det kommer bli jattestor skillnad pa gastlistan om vi tillater detta eller ej och jag har ingen lust att betala mat och vin till en massa folk som bara kommer for att festa och inte ens kanner oss. Vad tycker ni, ar det +1 till alla, eller bara till de som har en partner? Kan vi som brudpar bestamma att bara vissa gaster far en "+1" och andra inte?