Inlägg från: Mallorca13 |Visa alla inlägg
  • Mallorca13

Maj 2013

Vad rolig tråd :) Vi ska också gifta oss den 11 Maj:) Hoppas på SOL och fint väder. Vi ska gifta oss och ha bröllopsfesten på Flädie Mat & Vingård. Blir det uppehållsväder så blir det utomhusvigsel. Annars inomhus. När har ni tänkt skicka ut inbjudningarna? Vi tänkte runt jul/ års skiftet

• Mallorca13

Jag bor i Malmö och ska gifta mig den 11 Maj. Just nu tittar jag runder på ringar.. Hade tänkt göra om min förlovningsring lite (om det inte är för dyrt) och letar vigselring..:) Klänning har jag inte börjat med, vill gå ner några kilo :)så tänkte börja titta efter klänning i Okt/Nov kanske.

• Mallorca13

Hej alla blivande brudar!

Är det bara jag som är nervös...? Känns som om ni alla är så lugna..:) Försöker att njuta av tiden nu innan men ibland för jag ett sånt varmt värmerus i kroppen och magknip. Är en stor dag och ska bli jätte kul.

Klänningen är fixad, ring fixad. Ska skicka in hindersprövning och köpa skor. Sitter och fixar lite med festprogrammet också..

Ibland när jag blir nervös så blir jag rödflammig på halsen och lite neråt. Någon som har tips på smink eller vad som kan hjälpa mot det?? Då jag ska ha tubklänning vill jag inte bli rödflammig på bröllopet... Tacksam för hjälp!

Svar på tråden Maj 2013