Inlägg från: Ebso |Visa alla inlägg
  • Ebso

Maj 2013

Hej,

Hoppar in här

Vi gifter oss den 25:e maj

Kyrka och lokal bokad

Klänning beställd och skor köpta

Fotograf bokad och tårta prel.bokad

Vigselring beställd

Inbjudningskort är på g, en kompis som är superduktigt på att pyssla gör våra

Gästlistan är i princip spikad

Känns som mycket är på plats men tiden går så himla fort!

Hur går det för er andra?

• Ebso

Oslomyran:

Gifter oss i Stockholm. Nästa helg blir det att åka och titta på lokalen uppdukad (för ett annat bröllop). Dekorationer såsom blommor och ljus ingår men vill gärna veta vad de menar med det så tänkte att det bästa är ju att se det live

Väntar på vigselringen som skulle kommit för flera veckor sedan... Inte för att det är någon brådska men tycker att det är lite oproffsigt när leveransen blir försenad med flera veckor. Hörde av sig när ringen var ett flera veckor försenad och lovade att den skulle bli klar till veckan därpå. Nu har det gått ytterligare 2 veckor. Borde jag höra av mig? Är inte orolig för att inte få ringen då den är beställd från en välkänd butik, och behöver den ju egentligen inte än.

Försöker få ihop texten till inbjudan. Hur gör ni med all information? Tänker ni skicka med ett informationsblad eller hänvisa till en bröllopssida?

• Ebso

Jag ringde juveleraren å ringen är klar!!! Han skyllde på att leverantören hade haft svårt å få fram stenar å att de därför låg efter med sina beställningar. Tycker ju att man kan ringa men men... Har dock inte hunnit hämta den än, ska bli så spännande Någon som har några bra tips på var man kan spara in lite pengar ? Har redan lagt en alldeles för hög budget som också verkar vara spräckt så skulle behöva kapa lite Vi ska gifta oss i sthlm å känns som allt är så mkt dyrare här, eller inbillar jag mig? Kakan 81: Jättefina inbjudningskort!

• Ebso

Ledsen skrev på mobilen så alla mellanslag föll tydligen bort...

• Ebso

Nu har min klänning kommit!

Tog 4 mån från beställning men har ju gott om tid än så länge. Provade den igår och behöver bara göra lite mindre justeringar. Känns jättebra

Nu gäller det bara att hitta något fint att ha i håret. Kommer inte ha slöja men har tänkt mig ett diadem alt något fint hårsmycke. Någon som vet var man kan hitta bra tillbehör?

Har även varit å hämtat vigselringen, skönt att ha dem hemma så man kan prova en lite då och då

Tagetuss: Oj! Går ringen att återställa?

CharliesChoice: Bra påminnelse om hindersprövning, är det i mars ungefär det ska skickas in?

• Ebso

Har ingen bild på mig i klänningen men denna blev det Hänger i garderoben nu å bara väntar.
  • Ebso

Å här är våra inbjudningskort, räknar med att skicka ut dom i mitten av januari med osa sista mars (gifter oss den 25:e).

Hur har ni tänkt göra?

Svar på tråden Maj 2013