Inlägg från: tisa |Visa alla inlägg
  • tisa

Maj 2013

jag ansluter mig också till tråden :) 4 maj blir det för oss, har äntligen bokat lokal och kyrka (var inget populärt datum så det var ledigt i princip överallt). sen är det bara klänning och skor och lite småplock som är klart. hoppas kunna få löst lite frågetecken under julledigheten.  

när skickar ni ut inbjudningskort?? har inte ens påbörjat att tänka på hur de skall se ut.. kanske har jag lite bråttom?

• tisa

Malnil och ebso, det låter bra! Kanske skicka ut i början/mitten av januari och ha svarsdatum i mitten av mars hade passat oss.. Som gäst hade jag tyckt det var ok spann. Snart är det december och december går ju så fort så det är väl hög tid att beställa kort om man skall göra det. Vet inte hur lång leveranstiden är, verkar vara väldigt olika.. Många pysslar ju ihop så fina kort här, superduktigt !! Jag är inte så pysslig/kunnig så jag tror inte det blir så för oss.  

• tisa

Hjälp, Har inte kommit någonstans med inbjudningskorten!! Måste lösa detta snarast, snart bara fyra månader kvar. Min sambo är hur lugn som helst och säger att jag blivit en bridezilla.. Nu har vi äntligen fixat en fotograf iaf, så skönt! Vårt största ”to do” är inbjudningskorten, min stora huvudvärk.. Kan vara pysslig men har verkligen inga idéer och utbudet på vistaprint är alldeles för stort för att jag skall hitta ett enda.. Min sambo säger att alla är fina! Awwwww...

Vad skönt att ni andra verkar ligga i fas, blir så avundsjuk!!  

Svar på tråden Maj 2013