Inlägg från: ardnaxela |Visa alla inlägg
  • ardnaxela

Maj 2013

Hej alla!
    Oj vad ni kommit långt i planeringen! Min blivande friade dagen innan julafton och vi känner att det bara är att "köra på" och gifta oss ganska omgående. han har ett speciellt datum han  vill gifta sig på. Naturligtvis är det en söndag så vi har faktiskt inte spikat dagen än ;) 

Vi tänker bara ha närmaste familjen med och en fest efteråt så jag känner mig inte så stressad med planeringen (än)  men jag funderar på hur jag ska göra med klänning! Kan man ha bröllopsklänningen på festen också? Eller blir det helt "fel" när vi trots allt redan är gifta då? Det är en knälång klänning jag ahr i åtanke så det är inte stort släp och jag kan dansa i den :)

• ardnaxela
    Kakan 81 skrev 2013-01-07 12:12:00 följande:
    Idag la vi inbjudningarna på brevlådan! Äntligen! Annars letar jag inspiration på nätet efter brudbuketter nu, vill ha vita blommor. Vad ska ni ha? Kanske lägga upp någon bild på det ni gillar.
    Åh jag är också inne i en bukett-fas just nu! jag avr helt inne på ranunkel eller pioner och ha en lite "tuffsig" bukett, men så finns det ju såååå många vackra stilrena buketter också. Tror jag ska ringa min floristkompis bara för att få prata blommor lite :) jag googlar inte bara på brudbuketter utan även på kistdekorationer och sorgdekorationer för inspiration, otippat men vackert! mest är det ju för att se olika blommor vid varandra och avd som passar ihop :)
Svar på tråden Maj 2013