Inlägg från: palma2013 |Visa alla inlägg
  • palma2013

Maj 2013

Hej! Ny här och det är kul att läsa alla planer och förberedelser. Underbart med all entusiasm. Vi ska gifta oss i Palma på Mallorca i maj. Det är inget bröllop utan snarare en vigsel då vi båda varit gifta tidigare med helt olika bröllop bakom oss. Vill nu ha något annorluna för oss båda. Mitt nuvarande "problem" är färg på buketten. Jag ska ha en lång plommonfärgad sidenklänning, enkel men mycket vacker och stilren. Tänkte mig först en vit bukett men det är lite för traditionellt till den klänningen kanske. Funderar nu på gul. Vill ha en liten enkel bukett med ca 20 stambundna rosor. Önskar färgförslag!!!!

Lycka till alla härliga blivande brudar!

• palma2013
    trixie71 skrev 2013-02-28 19:21:21 följande:

Klänningen beställd !!!! :)

Kul!! Vad blev det för modell?
  • palma2013
    trixie71 skrev 2013-03-01 12:57:14 följande:

Den fast vit...... lagom enkel för en brud, 40+, som bor på landet o inte är så värst "bling-bling" av sig :)
    Nu ska jag bara hålla nerverna i styr några veckor i väntan på att den kommer :)
    Riktigt snygg!!! Jag är också 40+++ och definitvt ingen blingbling dam. Tycker om det sobra eleganta som är vackert i sin enkelhet. Din klänning ser ut att ha en väldigt fin skärning. Hoppas du blir riktigt nöjd. Själv ska jag inte ha någon brudklänning alls men en mycket vacker, enkel, lite exklusiv, enfärgad långklänning i siden. Ser så fram emot att få använda den.  
  • palma2013
    sirifredde skrev 2013-03-06 17:56:56 följande:
    Ojj vad tiden går snart bara 8 veckor kvar ;) Här har man fixat klänning och kofta och brudbukett:)
    Kul. Vad blev det för fin klänning, kofta och bukett. Ska du ha en brudklänning eller någon annan fin klänning? Jag är också klar med mina kläder, bara snygga underkläder som saknas.
Svar på tråden Maj 2013