Maj 2013
jag och min blivande skall gifta oss i maj 2013... skall boka vigseln i dag
jag och min blivande skall gifta oss i maj 2013... skall boka vigseln i dag
vi kör en enkel borgerlig vigsel då vi igentligen tänkte gifta oss utomlands. Som blir den 11/5 kl 15 :) sen sticker vi till Grekland några dagar efter:)
Jag står mellan valet av om ja skall ha en bukett med kallor vita eller en rundbukett med lite murgröna och rosor vet inte rikigt vad tror ni?
jag sökeren bukett i helt vitt ev creme färgade rosor
Vi har planerat o kollat. Det kommer bli en borgerlig vigsel med 6 personer. Efteråt bjuder mina svärföräldrar oss på bröllopsmiddag och dagen efter åker vi till Grekland. Någon som vet av en bra butik med brudaccessoarer i Göteborg?
åhhh får jag låna denna bild på buketten?
Ojj vad tiden går snart bara 8 veckor kvar ;) Här har man fixat klänning och kofta och brudbukett:)
Jag ska ha en enkel vit klänning och en vit kofta :) vi gifter oss borgerligt. Dagen efter åker vi till Grekland:)
6 dagar kvar :) nerverna är mer utanpå Än inuti :)
Har råkat fått en förkylning på mig är hemma och kurerar mig. På Onsdag skall naglar göras och ringar graveras:) brudbuketten blir Kallor i rosa :)
Skulle göra mins bröllopsnaglar i dag. Kommer in och söker tjejen som skall göra dem. Jag säger "hej jagads göra brudnaglar" i dag. Nej jag har en annan kund inbokad nu svarar nagelterapeuten. Jag blir ställd och säger " jo jag bokade redan i januari". Hon börjar leta i sin kalender och plötsligt kommet kvinnan hon skall ha in. Nagelterapeuten förklarar missödet för henne och tjejen utbrister " åh nej jag måste få göra mina naglar i dag för den är jag upptagen. Men det är så att denna tjej gifter sig på lördag och hon va visst inbokad först svarar nagelterapeuten. Men men börjar tjejen. Nagelterapeuten bläddrar för o se om det fanns fler tider. Tillslut får jag stiga åt sidan och jag tar tiden på fredag. Som plåster på såren ska jag få brynen fixade gratis och bli extra ompysslad.
Snart är det 48 timmar kvar:)