Maj 2013
Det blir en engelsk bulldog:)
Vi försöker beta av punkt efter punkt på att-göra-listan, men det går ju lite trögt när man är trött om kvällarna och hellre glor på nån serie hehe. Har dock varit duktiga de senaste dagarna, vårsolen ger väl energi!
På tal om festprogram, ska ni alla ha vigselprogram? I så fall, vad ska de innehålla. Vi kommer inte ha några solister eller annat "speciellt" på vår vigsel så känns som att det enda som behöver nämnas är väl egentligen vilka psalmer som ska sjungas, men de brukar väl stå framme på en tavla i kyrkan...
Är det nödvändigt att ha vigselprogram??
Kanske räcker ett litet A5-papper med lite finare text...
Grattis till alla 11 maj-brudar!
Gifte mig själv i lördags och vi hade en helt fantastisk dag med fint väder, kul fest, god mat och massa trevligt folk:)
Var superstressad dagen innan då vi skulle dekorera lokalen, trodde aldrig vi skulle bli klara men vid 22 fick det räcka...ville ju ändå njuta lite av hotellrummet:) Då det varit relativt dåligt väder dagarna innan blev vi glatt överraskade när den molniga morgonen övergick i solsken och värme...dagen efter regnade det igen. Verkligen tur kan man säga!
Nu i efterhand vill jag göra om allt igen då dagen blev så lyckad, rolig och bättre än vad jag föreställt mig..
Lycka till alla 18 maj-brudar (och ni andra med såklart)
Jättefina bilder och stort grattis till alla Maj-brudar!
Här kommer en liten bildbomb från mig...:)
Förresten, är det några av er som ska iväg på bröllopsresa snart?
Vi kommer vänta...kanske ända till nästa år för att hinna spara ihop lite mer pengar och komma lite längre bort....fast skulle vi få en väldig längtan till att åka bort så kan hända att vi tar en lite kortare resa i höst. Vi har alltså inget planerat än:)
Ja, vi ska på bröllopsresa senare i sommar. Ville inte åka direkt efter bröllopet eftersom vi gärna tar ut resten av semestern i juli-augusti som vi brukar. Så vi har bokat en resa till Lissabon och Barcelona (kombinerar ett besök till båda), kanske inga typiska smekmånadsresemål men vi ser verkligen fram emot resan! Har inte varit där tidigare så det ska bli kul.
Direkt efter bröllopet varvade vi dock ner efter all stress och bröllopsplanering genom att ta två dagar (en hotellnatt) för oss själva i en stad vid engelska kusten, nära där vi gifte oss. Det var skönt att komma iväg och vara bara för oss själva och få smälta alla intryck, och det kändes verkligen som ett bra val så här i efterhand.
Vart drömmer/planerar ni att resa?