Gud vad roligt att vi maj-brudar kommit igång nu, och GRATTIS till er som redan gift er!
Jag är sjukt uppjagad och stressad över allt sista-minutenfix, vi gifter oss nu på lördag. På något sätt så finns det alltid någon liten detalj kvar att bocka av på listan. Vi ska packa allt vi ska ha med oss idag, eftersom vi åker till England imorgon, fyra dagar innan bröllopet. Checklistan är optimerad in i minsta detalj, vill ju inte glömma något hemma i Sverige för sjutton gubbar! (Typ ringen)
Och det här med vädret... Nu när försommarvärmen börjat komma (varannan dag, hmm...) så går man ju och hoppas på att det blir soligt på den stora dagen, MEN det verkar sjukt ostadigt där vi ska gifta oss så det kan bli lite allt möjligt känns det som Visserligen ska vi vara inomhus, men vill ju gärna ha brudskål och mingel ute i den fina trädgården om det är fint väder. Min tröst om det blir mulet och kallt är att då får jag använda min tjusiga vita kavaj som tog mig evigheter att hitta ute i butikerna :) Och så slipper man se svettig ut på alla bilder!
Ha en härlig vecka nu tjejer, ifall jag inte hinner kika in mer. Jag är så förväntansfull, även om jag är nervös! Lycka till, alla ni som också gifter er runt Kristi Himmelsfärd