Maj 2013
Har varit och bokat florist till buketten idag. Ett steg närmre i planeringen......
Har varit och bokat florist till buketten idag. Ett steg närmre i planeringen......
Vad kommer ni andra få betala för era buketter?
Min brudbukett, tärnbukett & 3 st coursage till herrarna ska kosta 1800:-
Tyckte det var väldigt billigt.. Blev glatt chockad
Idag har jag köpt skor, smycken & en tiara.
Nu är det bara restaurang, skor till mannen + sonen, tårta & inbjudningarna som ska bli klart.
Har ni andra bestämt vart det bär av på smekmånad?
En bild påklänningen det blev för min del.
Sjukt att det ärmindreän 4 månaderkvar tills det är dags att infinna sig i kyrkan
Vet inte riktigt om det stämmer att dom lägger på en tusing men det blir genast mycket dyrare om man nämner brudbukett för floristen.
Hur mycket har du tänkt lägga på blommorna?
Jag fick ett jätte bra pris av en florist här i Malmö.
Min brudbukett, tärnbukett & 3 st corsage till männen för 1800:-
Hur många här inne försöker gå ner i vikt innan det är dags för den stora dagen?
Jag håller också på att försöka gå ner lite. Började på ca 5 v sedan och vägde då 75 kg och är idag nere på 70 kg.
Tänkte att jag skulle försöka gå ner till 67 kg. Då väger jag lika mycket som när jag och min blivande man träffades för snart 5 år sedan.
Jag ska handla brukbukett, tärnbukett och corsage till herrarna hos en liten blomsteraffär på disponentgatan.
Hon skulle ha 1800:- för allt och det var ett väldigt bra pris för den bukett jag valt + det andra jag får till.
Vart ska ni gifta er?
Nej, det blir ingen bröllopsmässa för vår del. Vi har fixat kyrka, präst, smink, hår, tårta, lokal till efter vigseln, ringar, klänning. Så vad jag har kvar på listan är blommor, fordon från kyrkan till lokalen, skicka in hindersprövningen och sy in min klänning.
Vart köpte du din klänning?
Ahhhh...... Jag köpte min klänning på Romantica på Bergsgatan.
Dom säljer ut allt i butiken för ½ priset. Så det blev klänning, skor, tiara och smycken där inne. Lika bra att passa på tänkte jag
Hur var bröllopsmässan?
Vi är klara med allt . Vet dock inte om jag vill ha tårtan jag beställt från början så jag spånar runt på andra ställen också. Kanske man kan få det billigare....
Känns otroligt skönt att slippa känna stress över allt som ska fixas till bröllopet.
Nu ska jag bara njuta fram till den 11 maj när den stora dagen infaller.