• anette83

Bilder-runda bords dukningar

Vi använde oss utav runda bord men jag håller med dig om att det är svårt att hitta någon lokal som har det, utan risken är att man får hyra in i så fall.
    Dock rekomenderar jag att använda runda om det går att få tag på. Har fått mycket positiv respons från våra gäster och att det var mycket uppskattat med runda bord eftersom det är mycket lättare att prata med alla kring bordet och på så vis får man en annan stämning Glad
    Så här blev vår dukning! Vi valde att själv duka borden så att vi fick det så som vi ville!

• anette83

Tack så mycket lufthamn Skrattande vi blev väldigt nöjda med resultatet. Dock kan jag inte ta åt mig all äran utan det var faktikst min man som stod för själva dukningen!
    Ser supermysigt ut. Var är det någonstans?! Ett stort grattis till er och hoppas er dag blir fantastisk! Passa på och njut! Dagen går fort men bättre dag finns inte! Hjärta

Hoffsennanen Tottoplex: Vi fick hyra till ett mycket bra pris! Där vi hyrde lokalen hade bord och stolar i annan lokal som vi därmed fick hyra till ett bra pris.
    Hur går det för er? Har du/ni hittat något bra än? När är bröllopet?!

Svar på tråden Bilder-runda bords dukningar