Bilder-runda bords dukningar
Jag skulle vilja ha lite inspiration på dukningar av runda bord. Verkar iofs svårt att få tag på runda bord men skam den som ger sig!!
Jag skulle vilja ha lite inspiration på dukningar av runda bord. Verkar iofs svårt att få tag på runda bord men skam den som ger sig!!
Åh vad fantastiskt fint tjejer! Jag håller på att leta som en tok efter en bra lokal där det finns möjlighet att fixa den och framför allt där vi kan ha med egen kock! Hittat en firma som hette..kikri eller ngt? Där de hade fantastiskt snygga stolar!! Och runda bord förstås Anette; hyrde ni eller hade ni tur att det fanns?
Åh ni får mig att fundera på om jag väljer rätt... Vi har bestämt oss nu för ngn vecka sedan att det blir oktober nästa år så känner att jag har lite tid åt fundera men är ju tusen andra beslut så känns skönt om man hade kunnat besluta ngt
Tack Chicita! En sak som kom upp är att man glömmer av honörsbordet med runda bord?
Ja jag tänkte man kunde ha ett rakt i överkant Men ett runt i liten hade kanske varit ngt! Tack!