Visa mig era vigselprogram
Hej!
Sitter och knåpar med ett vigselprogram som går jättedåligt, vet verkligen inte hur jag ska göra. Någon som vill dela med sig med lite tips, ideér och bilder?
Hej!
Sitter och knåpar med ett vigselprogram som går jättedåligt, vet verkligen inte hur jag ska göra. Någon som vill dela med sig med lite tips, ideér och bilder?
Sitter i samma båt *puff*
Puffar den här tråden jag med då jag sitter och knåpar med detta jag med.
Skulle vara kul att se lite bilder för att få inspiration.
Vad ska ni ha med för delar i programmet?
Hitills har jag bestämt mig för:
Meny
Allsånger
Bordsplacering med numrering samt en lista med numret och gästens namn följt av en kort beskrivning.
Men sen då?? Kom med förslag :)
Chicita. På framsidan av ert häfte så har ni missat ett "n" i ordet "mine"! Hoppas du inte tar det på fel sätt, jag ville bara uppmärksamma dig på det så ni kan fixa till det, om ni inte redan tryckt ut alla exemplar! I övrigt tycker jag att häftet var jätte fint, gillar att ni har "knep och knåp" i häftet!
Vårt vigselprogram var väldigt enkelt. Två vikta A4, ett rosa som omslag och ett vitt inuti med all text. Vi hade vårt monogram på framsidan på vigselprogrammet, men i övrigt var det rosa papperet blankt. Texten inuti var på det vita papperet som sagt.
En dålig bild på framsidan, tänkte inte på att fota sånt.
Om någon vill ha inspiration till festprogrammet, så kan jag mejla vårat om ni skickar ett mejl till augustibruden@gmail.com
Tack så hemskt mkt alla! Jag lyckades knåpa ihop ett till slut.. :)
Jag har både vigselprogram och festprogram att skicka om ni behöver inspiration:)
Fru 0728: Jag tar tacksamt emot dem som inspiration min mailadress är tina.alpfalt@gmail.com.
Jag kom på det sen men det gick lite hastigt i eftermiddags
Jag kommer snart byta ut den dock så förhoppningsvis är ingen större skada skedd.
Oavsett hur mycket jag förminskar bilderna så kan jag bara lägga upp en i taget...
Framsidan:
Mittuppslag:
Och baksidan: