Monogram
Behöver hjälp med att göra eller hitta vart man kan göra fina monogram med inte allt för mycket krussiduller runt om.
Bokstäverna L,P och R som står för efternamnet
Behöver hjälp med att göra eller hitta vart man kan göra fina monogram med inte allt för mycket krussiduller runt om.
Bokstäverna L,P och R som står för efternamnet
Vad sägs om nåt sånt här? Den är gjord i Word :P
Tack!!!
Den var rolig men vill dock ha något mer elegant men utan krusiduller som sagt var..
Jag har överträffat mig själv och fått tille tt jättefint monogram som jag nu tänkte trycka på framsidan av våra inbjudningskort. Jag fick dock finfin hjälp från http://www.monogramstudio.se/ :)
Klicka på "monogram", och sedan "börja utforma här", stäng den ruta med "inspirationsförslag" som dyker upp, trycka sedan på "Lägg till monogramobjekt", och "Färdig bokstavskombination". Jag skrev sedan in HK, som är det vi vill ha, och fick upp föera förslag. Valde det jag tyckte var finast och ritade av det så gott jag kunde. Blev ett par försök innan man fick det snyggt, men ritar man av noggrannt så går det.
Har idag köpt kård plast på panduro plus en kniv som jag ska använda för att skära ut monogramet i den plasten, köpte ocksp guldfärg och en roller som är till för att rolla på schabloner. Så pysselverkstan kan börja! :)
Jag är i alla fall nöjd, hoppas du också blir det :)
Hej!
Jag kan hjälpa dig, om du fortfarande är intresserad. Pma mig så ska jag se vad jag kan göra! :)