Ser detta bra ut?
Ser detta textmässigt ok ut? Inga konstigheter lr frågetecken kring saker. Vi kommer endast bjuda de närmsta i familjen så därför behövs inga kontaktuppgifter.
Ser detta textmässigt ok ut? Inga konstigheter lr frågetecken kring saker. Vi kommer endast bjuda de närmsta i familjen så därför behövs inga kontaktuppgifter.
Gåsmeny?
en meny med bara gås att välja?? jag fattar inte.
annars enkelt och rent.
skulle använt ett annat typsnitt, men de e bara min åsikt!
Läst 32ggr o bara 1 som svarat. Kom igen nu ladies och tyck till :)
jaha, men då va de ju enkelt
om dom har olika alternativ att välja på i denna gås-fest så ska det ju absolut stå som du skrivit
Jag tycker namnen ser lite felplacerade ut i texten.
Hade nog även skrivit gåsmiddag istället för gåsmeny.
Jag tycker namnen ser lite felplacerade ut i texten.
Hade nog även skrivit gåsmiddag istället för gåsmeny.
Jag tycker att det ser lite konstigt ut med det första "vi". Det blir hängande i luften.
När det gäller gåsmeny eller gåsmiddag, är inte gåsamiddag en ganska bestämd typ av mat (eller jag kanske har missuppfattat)? Är det det som serveras? Annars tycker jag att du ska välja gås meny så att inte gästerna får "fel" uppfattning av vad som serveras.
Kan man inte ändra textstycket ovanför namnen så att det sitter ihop mer?
Typ
"Vi hoppas att NI
XXXX
&
YYYY
vill närvara på vårt bröllop"
Eller
"XXXXXX
&
YYYYYY
Vi hoppas att Ni......."
Kan man inte ändra textstycket ovanför namnen så att det sitter ihop mer?
Typ
"Vi hoppas att NI
XXXX
&
YYYY
vill närvara på vårt bröllop"
Eller
"XXXXXX
&
YYYYYY
Vi hoppas att Ni......."
Hahaha!
Då verkade det lite vettigare
Hahaha!
Då verkade det lite vettigare
Jag tycker det ser bra ut men som jag uppfattar det är huvudrätt och efterrätt bestämd? I så fall tycker jag det ska stå gåsmiddag istället för meny. Meny enligt mig betyder att man kan välja mellan olika gås rätter i det här fallet.
Annars tycker jag att det ser bra. Istället för vi i ensam rad kanske du kan skriva:
Välkommen!
Vi hoppas på att ni kan närvara på vårt bröllop......osv.
Jag tycker att formatet i bjuder till en text som är formad mer såhär:
Hjärtligt välkomna
att övervaka vigseln mellan
namn
&
namn
osv..
eller något liknande.
Som skåning tycker jag att det låter som ett fantastiskt upplägg med gåsamiddag, som jag tycker att du ska kalla det. Så roligt! Och så gott!