Festlokal nära Huddinge
Hej
Jag hjälper till att planera ett bröllop och undrar om någon har något bra tips på lokal i Huddinge där man får ta med egen mat och dryck.
Tacksam för svar.
Hej
Jag hjälper till att planera ett bröllop och undrar om någon har något bra tips på lokal i Huddinge där man får ta med egen mat och dryck.
Tacksam för svar.
grödinge bygdegård, utanför tumba typ
Det är jag också intressrad av, hoppas på fler tips!!
Hej
Någon som har några tips på lokaler som ligger nära Huddinge, verkar vara svårt att hitta lokal i Huddinge??? eller har jag fel ??
Det finns ett par ställen vid vägen mellan länna och huddinge.
Det ena heter Balingsta gård.
Det andra heter Sundby. Där finns en hemsida: www.sundbywardshus.se/index1.html
På huddinge kommuns hemsida kanske du kan hitta något? Direktlänk till gamla gårdar:
www.huddinge.se/h_templates/H_PicturePage.aspx
jotack jag vet att det är svårt,gifter mig själv i Huddinge.Det finns en jättefin hembygdsgård bakom Kvarnbergsplan,men den e ganska trång.jättejättefin verkligen.Sen har vi inte hittat nåt mer.Klockargården går inte(stänger kl 17)Folkets hus får man inte ha egen mat,Fullersta herrgård går inte att hyra,Men jag har hört att det finns fina hembygdsgårdar i Segeltorp som inte finns med på hembygdsgårdar.se.Du kan ringa till Ulla Börjesson på Huddinge kommun, hon håller i lokaler och sånt. lyck till
Trädgårdstorp går att hyra, det är en hembygdsförening som förestår det, det ligger i Tullinge.